Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä
Minä en nyt ymmärtänyt miten väärin kasattu riipuke saa akselin vinoon..Selventäkääs? Jos kerran riipukkeen mitat on silti samat molemmilla puolilla..Ei niistä mielestäni voi tulla suurta pituusheittoa Norran pääsilmukan/keskinaula välille..
|
Ei akseli ollutkaan kierossa ilmeisestikkään,riipuke vaan veti tuota jousta kieroon kun nuo riipukkeet on alhaalta kapeammat kuin ylhäältä,passaavat OIKEIN vain yksin päin,väärinpäin asennettuna tulee kuvan ongelma esiin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pesix
On hyvä et kyselit täältä neuvoa ja syy selvisi, katselin vaan kuvaa huolestuneena ja miten pahasti jousi oli kenollaan väärin asennettujen riippujen takia. Kyse kumminkin omasta turvallisuudesta kun ajelet, jos huono tuuri kävi niin olis voinut tuo riippu/pultit napsahdella poikki, Hyvä kun pistät kuntoon 
|
Juu tottakait pitää laittaa kuntoon,itsekkään en ymmärrä näitä jotka ajaa tietoisesti vaarallisella autolla. Autolla ei ole ajettu sen jälkeen kun huomasin tuon että on yhä noin mutkalla,ei uskoltanut ettei säry mitään kesken ajon. Ens viikolla hakea taas uudet puslat ja vaihtaa paikoileen sekä asentaa riiput tällä kertaa oikein päin

Koko päivän vieläkin ihmetellyt että kuinka helvetissä olen toistanut saman kasaus virheen muutaman kerran kun olen käyttänyt riippua irti. No onneksi elämä on yhtä oppimista ja tekevälle sattuu virheitä.