Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.04.2012, 07:10
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

Itse kattelin samaa mut kai ne siellä pysyy jos tahtois aivan suoraan niin pitäs yläpäästä siirtää palikoita vähän, mutta eiköhän sekin tule viellä eteen jossain vaiheessa. viimeistään kun jouset nyrähtää

__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.04.2012, 15:22
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

nyt on patrollista penkitetty huimat 66kw eli - 4kw vakio vapariin no ei anakaan pitäs muutoskatastukseen olla onkelmia No kunhan saa ton käppyrän otteeseen niin aletaan kattoon syötöt kohilleen.

Jarruja räpelletty ilmattu vaihettu uudet palat ym ym, mutta silti kun auton lyö tulille niin poljin painuu pohjaan asti ensimmäisellä polkasulla ja paine pitää pumpata kerran kaks, että ottaa normaalisti. missä vika ?

Taka iskarin yläpään kiinnikkeet huomenna uusiksi kun noi tämänhetkiset on aika noh mielenkiintoiset.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.04.2012, 18:18
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nalle00 Näytä viesti
nyt on patrollista penkitetty huimat 66kw eli - 4kw vakio vapariin no ei anakaan pitäs muutoskatastukseen olla onkelmia No kunhan saa ton käppyrän otteeseen niin aletaan kattoon syötöt kohilleen.

Jarruja räpelletty ilmattu vaihettu uudet palat ym ym, mutta silti kun auton lyö tulille niin poljin painuu pohjaan asti ensimmäisellä polkasulla ja paine pitää pumpata kerran kaks, että ottaa normaalisti. missä vika ?

Taka iskarin yläpään kiinnikkeet huomenna uusiksi kun noi tämänhetkiset on aika noh mielenkiintoiset.
Kokeileppa sitten että nakkaat tuon vapaavirtaushelvetin mäelle ja laitat vakio putsarin kiinni,pajerossa vetojen puolesta eroa vakion eduksi ja savutuskin väheni huomattavasti.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.04.2012, 09:03
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nalle00 Näytä viesti
n.

Jarruja räpelletty ilmattu vaihettu uudet palat ym ym, mutta silti kun auton lyö tulille niin poljin painuu pohjaan asti ensimmäisellä polkasulla ja paine pitää pumpata kerran kaks, että ottaa normaalisti. missä vika ?
Mie oon vaihtana tehostajan, pääsylinterin (uusi), etusatulat (tehaskunnostetut), takasylkyt (uuvet), kenkii, paloi ja muutama litra jarrunestettä on kiskottu alipaineella ilmaruuvvista, ylipaineella säiliöstä, pumppaamalla normaalisti polkimella ilmaten, valuttamaal itekseen....

Sitä takajarrujen kyrpäkuulahelvettiä mikä on vänkärin puolelle rungossa on kanssa ilmattu, on ilmattu eri asennoissa (eli perä alhaalla ja ylhäällä keulaan nähden) ja silti politin on löysä homo kun laittaa tulille. Kengät on niin lähellä että ottaa hiukan kiinni jo. Jarrut kyllä pitää muttei tuota saa ylhäältä ottamaan kai mitenkään saatana.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.04.2012, 09:11
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Sitä takajarrujen kyrpäkuulahelvettiä mikä on vänkärin puolelle rungossa on kanssa ilmattu, on ilmattu eri asennoissa (eli perä alhaalla ja ylhäällä keulaan nähden) ja silti politin on löysä homo kun laittaa tulille. Kengät on niin lähellä että ottaa hiukan kiinni jo. Jarrut kyllä pitää muttei tuota saa ylhäältä ottamaan kai mitenkään saatana.
mulla on vaihdettu nissanista pääsylinteri ja toi venttiili, ei ongelmia ilmauksessa. nissanissa ei kierrä etupiirinpaine sitäkautta,on muistaakseni ainakin 1 putki vähemmän tuolla venttiilillä..
onnistui ilmata yksin kun ilmauspullossa on takaiskuventtiili.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.04.2012, 11:19
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Juu löytyy irrallaan -87 venttiili, sinne ei tosiaan mene etupiiri. Seissyt muutaman vuuen niin miettiny että pitäskö suolistaa se, mutta v*tut siihen kuitenkaan enää kumeja saa.

Vois kokeilla sitä vielä, sitte riittää. Pitää varaosaromusta ruuvata erilainen jakopalikka tuon kolmihaarasen tilalle niin saa ylimääräsen putken pois etupiiristä. Uus säädettävä takapiirin rajotinventtiili vois olla varmin ratkasu topisaalta.

Tai jos vaihtas koko laitoksen pakettiautoon ni ei tarviis nussiutua aina tuon kanssa.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.04.2012, 16:19
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Heitin sen MQ:n alkuperäsen takapiirimurikan kuubaan ja laitoin MK:n version tilalle: kas, jarrut löytyy heti ku polinta painaa.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.04.2012, 19:54
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

tänään satuin tuurilla löytämään korjaussarjan pääsylinterille joten pitää ensin räjäyttää se ja kattoa auttaako jos ei niin sit pitää ruveta tota palikkaa räpeltämään
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.04.2012, 10:58
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

Tulipa vihdoin noi iskarin yläpäät tehtyä uusikis ja samalla uudet öljyt vaihdettua perään. viellä ois 2 viikkoa aikaa kopistella ennen kun leimalle pitää päästä. viellä ois leimarenkaille tarvetta jos joltain löytyy.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	16042012057.jpg‎
Views:	501
Size:	94,0 Kt
ID:	26201   Click image for larger version

Name:	16042012058.jpg‎
Views:	581
Size:	90,8 Kt
ID:	26202  
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 14.03.2011 18:36
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
Myydään gr patrol savikontero O/M/V Ajoneuvot 5 11.07.2009 10:35
patrol Tekniikka & Jutustelu 6 28.01.2006 11:31
Patrol Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 25.08.2003 11:14


Sivu luotu: 20:13 (GMT +2).