![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja kun löydät sen pytyn joka ei käy niin ota vielä pakosarja irti ja pistä kone käyntiin niin näet mikä pytty pärskyttää dieselit raakana pihalle...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Toi pakosarjan irrotus on sen verta vittumainen homma ku on toi turbo edessä, että siihen ei viitti ihan heti eka ryhtyä... Alkaa haiskahtaa tää homma nyt siltä, et odottelen et saan ens maanantaina hylsyn noita suuttimia varten et saan ne huoltoon ja sit kaverilta pitäis saada uudet esikammiot. Kellään kokemuksia noiden esikammioiden vaihtamisesta? Onko ne vesi- tai öljytilassa mahdollisesti eli joutuuko tyhjentää konetta nesteistä? Samalla laittaa suuttimien alle uudet prikat ja kiristää suuttimet oikeeseen momenttiin. Vieläku löytäis poikkileikkauskuvan noista esikammioista, niin osaa ostaa kaikki tiivisteet yms tuohon remonttiin...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mie olen mittaillu infrapuna lämpömittarilla jokaisen pytyn lämpöjä käydessä pakosarjasta.... Aika helposti löytyy se "kylmä" pytty
![]()
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty" Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu". kultapossukerho |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä rempan paikka jo tuon takia, että paineet tulee pihalle.
Kokeile tuota pumppumestarin ennakkoa ensin, käsipelillä aikaisemmalle tuo 3 astetta. Muuten kuulostaa siltä että suihku jumii auki? puristele sormenpäillä suihkuputkija vuoron perään, ja jos tuon pätkäsyn kohdalla muuttuu, niin hae vikaa tuosta pytystä. Normaalisti, siis silloin kun sekä suihku että takaiskuventtiili kunnossa, ei paljon syki. Oletko kokeillut juottaa 2T öljyä? siis sekä suodattimen imu että pumpun paluu(?) 2t öljypurkkiin, missä on puolet dieseliä ja puolet 2t öljyä sekoitettuna huolellisesti. ja käytä moottoria vaihtelevilla kierrosluvuilla, noin varttitunti. ja jos auttaa, mutta ei tarpeeksi, uusi varttitunnin käyttö. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tai vanha kunnon ohivuototesti voisi olla paikallaan niin sillä selviää mihin ne paineet katoaa. Ni voi sen lavallisen niitä satkuja käyttää oikeaan paikkaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
pari kuvaa aiheesta, google haulla: om 617 prechamber:
![]() ![]() ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 10.04.2012 21:18 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos pee, ite olin taas laiska(no okei en ehtinyt viel edes koko asiaan keskittyy)... =)
Tuota poikkileikkausta kun katsoo, niin se hyvä puoli näyttäis olevan ettei kammiot oo ns. nesteessä. Huono puoli on se et niiden irrotus vaatii erikoistyökalua ja ilmeisesti vikassa kuvassa semmoinen onkin. Vaan mistä mulle saataisiin? Sit pohdintaa siitä kuinka diesel pääsee tulemaan ulos tuosta D:n muotoisesti lukkourasta. Ilmeisesti kamaa karkaa tuosta hehkun reiästä tuonne väliin ja paine painaa tiivisteen ohi ulkoilmaan dieseliä? Mikä funktio tuolla prikalla #53 on? Millähän todennäköisyydellä tiiviste #52 on soronoo eli auttaisko ton pelkän rinkulan kiristäminen? Kammiot on ilmeisesti prässätty kanteen paikalleen ja eivät halua tulla kovin helposti pois? Auttaako tuo 2t kikkailu suuttimiin vai pumppuun vai molempiin? Pomo puhu et jossain vanhoissa dieseleis noiden suuttimien momenttiin vetäminen on tärkee et suutin toimii oikein. Koskeeko myös OM617 suuttimia? Nyt ovat meinaan jakoavain momentissa(eli ihan miten sattuu). |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Pikatutkimusta tehty... Ykköspytty ainaki kylmänä sormimääräisellä pakosarjan tunnustelulla(2 pariputkea tuntu molemmat yhtä lämpösiltä). En saanut varmaa vastausta, et tuleeko dieselit suuttimen vai kannen välistä ku ei viittyny käyttää lämpimäks viereen parkkeerattujen autojen takia. Nyt huutoäänestys, et vaihdanko esikammiot vai en? Mustat dieselliemet oli kuivahtanu kunnolla, niin en saanut kaikkea pyyhittyä veke koloista niin et olis nähny oliko kolon pohjalla vielä punasta maalia.
Semmoinen kyssäri, et saatoin aikanaan vahingossa kiristää suuttimia siitä ylemmästä avainvälistä. Onko suuttimet nyt huoltoa vaille vainaat? Voisin ens viikolla ottaa heti ma suuttimet irti ja laittaa ne huoltoon. Ehdotuksia halvasta paikasta itä-PK-seudulla? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
No kokeilikko aukoa niitä suihkuja??
Ja se ohivuototesti?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 12.04.2012 16:57 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
En kokeillut ku en saanut käymään tyhjäkäyntiä noin kylmänä ja en tosian viittinyt savustaa naapuriautoja ihan kokonaan... =)
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
olikos näiden säätö siitä ylemmästä avainvälistä ? saattaapi tehdä temput jos näin on...
noita wanhan liiton suuttimia varmaan säätää kuka vaan, Keski Uudenmaan Diesel ainakin on hyvä, Keravalla...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MYYTY: Oranssi Toyota BJ 5.0 V8 TH400 38.5" | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 23.02.2008 01:25 |
O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
M: Oranssi Suzuki SJ413 1.8 Turbo MYYTY: | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 11.12.2007 13:01 |
Kenen oranssi 4x4x4??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.06.2006 15:06 |
Oranssi Blazeri | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.07.2004 20:13 |