![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ja saattaa mennä jarrupalatkin vaihtoon öljyynnyttyään.
__________________
Sika ajaa Possulla |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Öljyt tulee ulos kääntöpallojen tiivisteistä. Ei näytä menevän jarruille kuitenkaan, vaikka jarrukilpi on ulkopuolelta ihan huolella muhjussa. Renkaille ei tipu, kun vanteissa on aika reilusti levitystä. Lähinnä huoletti noiden pyöränlaakereiden puolesta, ettei ne mitenkään pääsis kärsimään?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Täällä varmaan sopii kysellä, että mikähän mahtaisi olla "vikana" hj:ssa jos auto on seissyt paikallaan tyhjäkäynnillä tai sammuksissa about 15min. Ja siitä lähtee ajeleen, niin pölläyttelee putkesta jonnin verta sinistä savua : / ja tämä vain aina pienen tauon jälkee?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Onks nyt sitten painelaakeri entinen?
Tyhjäkäynnillä kuuluu heikkoa vingahtelua (muistuttaa vähän jotain hihnojen kiehnäysääntä) ja ääni häviää heti kun hipaiseekaan kytkinpoljinta. Tämän lisäksi kytkin pohjassa jos nostaa kierrokset johku 1200 paikkeille rupes kuulumaan jotain kopsuttelua ja antaa vähän palautetta kytkinpolkimeen, kuuluu myös vaihtaessa jossain tolla kierrosalueella kun kierrokset tippuu kytkin pohjassa. Entä miten pitkään 61:ssä yleensä kestää normaali käyttöautona kytkin, omalla ajettu 512tkm ja huoltokirjaa 350tkm asti eikä mitään mainintaa kytkinremontista (kuitteja löytyy viimeseltä 90tkm ajalta)?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mun kytkin alkoi luistaan 400tkm kohdilla, oli painelaakeriki vaihtokunnossa.
__________________
PäHäMa MMC Slck |