Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.04.2012, 07:57
Jaska_S Jaska_S ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.10.11
Sijainti: Hankasalmi
Viestit: 147
Perusasetus

Kiitos meidänkin autokunnan puolesta järjestäjille ja muille kuskeille, etenkin aloittelijaa jumeista irroittaneille. Hauskaa oli.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.04.2012, 08:43
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Kiitos ajopäivästä
auto kesti kaikki Akin reitit hyvin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.04.2012, 09:57
Tönssi Tönssi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.06.11
Sijainti: Heramäki
Viestit: 258
Smile

Tämäkin kiittää ja kumartaa mahtavasta kelistä ja mukavista ajoreiteistä Auto kesti kasassa, vaikka tankkiin olikin eksynyt kengurupensaa ja rinteet kivuttiin kuin vuorikauris
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.04.2012, 10:54
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

kiva päivä oli juu. kerhon pastirollia kiusattiin oikeen urakalla ja ajeltiin pienemmässä letkassa helpompia ajettavia reittejä. kiitos mukana olleille!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.04.2012, 16:52
pyykkipoeka:n Avatar
pyykkipoeka pyykkipoeka ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 837
Perusasetus

Kiitos kaikille mukanaolleille mukavasta ajopäivästä.Otetaan uusiksi kun on lumet hävinneet.
__________________
Toyota BJ 40
Volvo C303 "mervo*
Se puu joka ei "mervon" edessä taivu se katkeaa......
Mikkelin Offroad Club MOC
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.04.2012, 18:19
Aparaatti:n Avatar
Aparaatti Aparaatti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.07
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 272
Perusasetus

Kiitokset myös täältäpäin! Hienot alueet on ajella Anttolassa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.04.2012, 15:47
Aki_ Aki_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 49
Perusasetus

Tässä viikonlopun meno mun näkökulmasta.

Kiitokset mukana olleille kivaa oli.
Vaikka yks vanne meinaskin mennä rikki. Lekalla kuntoon ja kovaa ajoa

Niin ja video

http://www.youtube.com/watch?v=aQIfVN6aebw
__________________
M.O.C

Toyota Lj
Ex Rj - http://www.youtube.com/watch?v=0WSED28kuqg
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa Pääsiäis Safari Venäjälle 20? - 25?.4.2011 mikjus Tapahtumat 58 15.10.2017 09:56
Safari Anttolassa 17.09.2011 pyykkipoeka Tapahtumat 1 14.09.2011 20:36
Safari Anttolassa 20.08.2011 pyykkipoeka Tapahtumat 6 20.08.2011 18:53
NORT:in Pääsiäis safari 23-24.4 JV73 Tapahtumat 32 29.05.2011 10:25
Safari Anttolassa 13.11.2010 pyykkipoeka Tapahtumat 19 14.11.2010 22:08


Sivu luotu: 14:35 (GMT +2).