![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty" Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu". kultapossukerho |
|
#2
|
||||
|
||||
|
onks muistissa sen nokkapyörän hammasluku ?
josko se hampaalla olis pielessä, vois tuo 5 asteen heitto pumpun ajoituksessa "täsmätä" ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tilannepäivitys numero 354:
Pumppu kävi jälleen kerran pöydällä ja pääsi takaisin paikalleen 15 astetta EYKK. Alkoi käymään melko normaalisti kunhan sai ensin pahimmat ilmat pois polttoaineensyötöstä. Vaan vieläkin on ongelmana se että kone taitaa hetkellisesti käydä 4 pytyllä. Joko on vielä jossain kohti ilmaa, joka vittuilee tai sit on ongelmaa (oletettavasti) ykköspytyn suuttimen kanssa. Oireina esikammion pieni vuoto kannessa olevasta kolosta. Kuinka nopeasti tuollaisen koneen pitäis ilmaantua? Käytin muutamia minuutteja korotetulla tyhjäkäynnillä ja sit muutamia minuutteja tyhjäkäyntiä. Palttiarallaa 5-10sec välein kone meinaa kyykätä samanlailla ku bensakoneessa sytkäkatkojen kanssa. Järkeilin, että joku pytty ei saa soppaa sinä hetkenä, eli todennäköisesti ei suutin aukea. Siihen taas järkevin selitys omaan mieleen olis satunnainen ilma pa-syötössä. Vois ens viikolla käyttää suuttimet huollossa, jos vaan löytäis jostain sopivan avaimen niihin. Kaverilta löytyis laatikollinen uusia esikammioita, niin vois nekin samalla vaihtaa. Niitä varten voi sentäs onneks tehdä oman avaimen. Tuli myös huomattua, että ihan mikä tahansa muoviputki ei kelpaa vesiletkujen jatkoks, kun kone lämpes sen verta et alko kennolla kiertää vesi... =) Tänään jää päivä hieman lyhyemmäks ja koukkaan kaverilta matkan varrelta joko sopivaa kupariputkea tai valurautaputkea. Toivottavasti noi sisäkierron muoviset poistovesiletkunjatkot kestää lämpöö. Tietty jos ei kestä, repäisen perseestä tukun rahaa ja haen puuilosta kasan messinkisiä jatkoja hintaan 4e/kpl... =D risukärsä, yritin kovasti tulpata tuon yhden ison reiän päästä tahnalla, mut se ampus vaan mällit seinään käynnistäessä...
|
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| MYYTY: Oranssi Toyota BJ 5.0 V8 TH400 38.5" | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 23.02.2008 01:25 |
| O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
| M: Oranssi Suzuki SJ413 1.8 Turbo MYYTY: | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 11.12.2007 13:01 |
| Kenen oranssi 4x4x4??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.06.2006 15:06 |
| Oranssi Blazeri | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.07.2004 20:13 |