![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ite tein kans happosesta noi tankin käikäleet Pitäs olla alunperinkin ajateltu vähän, kun eivät kestäneet ees 400 tkm. Panssarin väkästelin kans joutessani, profiilissa on kuvia jos kiinnostaa. Niin ja palkkihelmat kannattaa tehä jossain kohtaa!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
jos jollai on viel orkkis pannat tän ikäluokan läjässä paikallaa ni suosittelen lämpimästi vähä vilkasee niitä, saattaa viel tankki tulla rytinällä alas.tuo siun jakiksen panssari onkii hyvä ideana, vähä voisin ottaa mallia. meinasin aluks koko levystä mut eipä sinne suotta nii paksuu lootua laittamaa koko leveydelle. onks toi tankin panssari minkä paksusta kamaa? mite jos noi helmapalkit tekee tällasee ni rupeeks se kerää vettä tonne kabiinin puolelle vai ootteko mite toteutelle veden poistoa? suzukissa tuli ropleemaks se et sadekelillä rupes nousee sadevesi kabiinin puolelle, ilkee sinäänsä ku toimii myös normikatukäytössäki ni on matot paikallaa..... palkit kyl pitäs tunkkausta varten melkei hitsata kyl. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Pikku jäykisteet vielä niissä panssareissa ja kyllä ne toistaseks on iskut kestäny. Mä en ihan täysin käsittäny tätä vesiongelmaa? Et miks se keräis vettä kabiinin puolelle? Ei mulla ainakaan keräänny muutakun tilanteessa, jossa ollaan sen verran syvällä että vesiraja on lattiarajan yli
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
mihi sie tuit ton tankin panssarin etureunan vai onks se noilla neliöprofiileilla tosta sivusta veetty jonnekki ylös? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Joo ei ole moista vesiongelmaa läjässä esiintyny. Joo noi RHS-palkin pätkät on tosiaan hitsattu runkoon kiinni ja sit se panssari tulee pulteilla niihin. Takaa on sit pulteilla siinä vinssipedissä.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tee vaan koko rungon levyinen ja muutenkin riittävän iso pessaari, keljuttaa olla jumissa tasamaalla ku on rungon ja panssarin välissä jokin tökötin...kuten tää vuos sit:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
just lähti vällärikamat tilauksee, josko viikonloppuna pääsee sitä askartelee. taas välillä ollu vähä saamaton et ei saa aikaseks alotettuu mut josko se tästä ku alkaa kura paljastuu lumen alta...
__________________
http://toyota.vuodatus.net/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| case closed : sutsuki samurai safaaripeli | 0201346 | Maasturiprojektit | 87 | 05.11.2011 19:27 |
| Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
| Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
| Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |