![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tai siis kitkalukkona sitä mainostettiin mutta lukon rakenteesta en tiedä mitään.
|
||||
|
||||
![]()
100% kitkalukko tuntu olevan ku nostettiin perää, ehkä jopa 100% kemppi...
|
|
||||
|
||||
![]() murtunut solisluu
mursin oikean solisluun perjantaina mökillä.Lääkäri meinas että pari kk lepoa vain,pitäisikö sitä silti kysäistä jospa ne leikkais sen?? Mitä sanoo oraakkeli??
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei se sen nopeammin parane jos sille puukkoa annetaan.
|
||||
|
||||
![]()
kyllä mulle loma kelpaa,mutta jos leikkauksella se paranis varmemmin..ei toi lepohoito oo kuulemma aina toiminu
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
koko ajan pitää varoo ja nukkuminen ei onnistu.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla murtunu molemmat solisluut, kyllä ne hyvin parani. Tosin olin silloin paaaljon nuorempi.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Silloin lekurit päätti ettei leikata ja nyttemmin kyllä vituttaa!! 3cm luut päällekkäin ja kauhea mötti yläpuolella. ja vihloo aina kun jotain painavaa vasemmassa roikottaa. Suosittelen vaikka menemään yksityiselle jos kunnallinen ei suostu operoimaan. Hommaa heti alkuun kunnon kantoside mikä tulee kyynärpään alle. Ne ranteenympäri tulevat on ihan ahterista. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |