![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Oisha se ylimääräinen muistiakku diodin kanssa yksi ratkaisu pitää tässä sulatella ajatusta... Toisaalta radio on lisävaruste. Lainaus:
![]() ![]() PS. ParatiisiOffiin on meidän ilmoittautuminen maksettu, raahaa sinäkin se rojus sinne tositouhuihin ja lakkaa esittelemästä sitä kikkelii julkisesti. ![]() ![]()
Viimeksi muokannut Patu925 : 06.04.2012 08:48 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kunhan se sinullakin (jeepissä) kikkeli lerpahtaa iän ja ruosteen takia niin ylesuomi kuullostaa yllättävän hyvältä.
![]() ![]() PS. ParatiisiOffiin on meidän ilmoittautuminen maksettu, raahaa sinäkin se rojus sinne tositouhuihin ja lakkaa esittelemästä sitä kikkelii julkisesti. ![]() ![]() kylhä se oli meininki johokki tapahtumaa osallistua.. officrossi? kerran kokeilleena ei tuo suunnistus oikei nappaa ![]() ja pakko kyl myöntää et nykyää on mukavempi vaa rakennella ei niinkä ajella ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
||||
|
||||
![]()
noilla junioreilla palo raatio kun laittoivat päävirtakatkaisimen - puolelle ja radion suoraan akkuun. joku laitto sit autosta virrat päälle päävirtakatkaisian ollessa pois päältä ni johan rupes savu nousemaan. (mm.anteeninpiuha paloi poikki).
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
päävirta kytkin miinuksessa on metka homma
maadoituksia kuitenkin syntyy, vaijereista ja vaikkapa just radioantennista enpä suosittele...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
T: Patu kärsän tunnuksilla.
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty" Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu". kultapossukerho |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Humppakone vaihtoon!
http://biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Au...ostereo-24685/ "-Pysyvä muisti, ts. radion asema-asetukset säilyvät myös ilman varavirtaa, joten tuote on sopiva työajoneuvoihin, joissa on päävirtakytkin." |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty" Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu". kultapossukerho |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juurikin näin. Itsekkin laitoin -puolelle siksi että + navassa on aina sitä johtoa ja piuhaa aivan liikaa.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tänään homma nyki eteenpäin eli sisätilat alkaa olla lopullisessa muodossaan monet pikkujutut on laitettu kuntoon. Ja vielä jäi tekemistä.
Huotoauton varusteet vielä kiinnostaa elippäs minkälaiset työkaluarsenaalit katsuri vaatii? Se ruuvipenkkikö on pakollinen? Kuvia loppuun. Pissipoika. Huomaa oikeeoppinen etukumara... Tollainen 2osainen laari ja ryyppypulloteline. yleiskuva sisätiloista takaa katsottuna. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla kytkennällä saa kivasti poltettua laturin ja muuta kun laittaa pääkytkimen maajohtoon. Niin kauan toimii hienosti kun ei sammuta virtoja pääkytkimestä auton käydessä.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Empä oikeen usko että bossin laturi omalla säätimellä olisi hajoamassa moisesta tempusta... invertterissä on sen verran konkkia rivissä että hetken valot hiiluu kahvasta käännön jälkeen, sitä voisi ajatella pienestä akusta. Joku japsi erillisellä säätimellä saattaa kylläkin tuprahtaa helpostikin. Engantilaisten Luukkaan evankeljumisähköihin en halua sotkea edes ajatuksia... Amerikkalaiset on myös suuri arvoitus. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Töissä korjannu noita työkoneiden yms, latureita lukemattomia. Kaikki testataan lopuksi myös niin että täydellä latauskuormalla irrotetaan laturi kuormituksesta ja mitataan laturin napajännite. Aikalailla 99% kaikissa testatuista pysyy napajännite rajoissa vaikka piuhat otetaan täydessä laukassa irti. |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Huomenna sitten onkii jännä päivä.
Sen kunniaksi laitettii pari uutta juttuu kiinni. Tommone tanko Ja tommone tötterö Kyllä nyt jännittää... |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on kyl katsastusvarusteet kohdallaan... =) Savumittaus on ainakin paljon mukavampi tollei ku ei tarvi auton alle möyrii. Ite tos just ruuvailin omastani tangon "pois remontin tieltä" ja kattelin vaan et ei sitä ainakaan ite välttämättä tulis kiinnitettyä huomiota puuttuvaan tankoon varsinkaan missään metsäpelinnäköisessä laitteessa... =D Ovelampi saattais laikata rungosta kiinityspisteet pois ja sanoo ettei täs mitään vakaajaa oo ollutkaan =) Ja tämän sanoin nyt siis vahvasti yksityishenkilönä, en ammattihenkilönä...
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää maallikon silmään asialliselta, mutta se onkin ihan eri juttu mitä virkamies on mieltä...
![]() Vähän niitä närästää kontata auton alla letku kädessä. Siksi en offiautoilla enää vaivaudukkaan ko. laitokseen kiusaamaan ammattimiehiä. Tsemppiä kuitenkin. ![]() Viimeksi muokannut -Jarkko- : 11.04.2012 21:12 Perustelu: pari ällää lisää |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Eipä tuosta pajerostakaan mitään särkynyt vaikka moista kokeilin.
|
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nivan muokkausta orggisluokkaan (valmis.) | Patu925 | Maasturiprojektit | 77 | 11.04.2011 20:28 |
Myyty G-Mersu | timoanterol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 02.09.2010 20:49 |
Myydään G Mersu | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2010 19:10 |
Ostettu G. Mersu | JEO | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.12.2009 11:05 |
m: mersu | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 11.08.2003 13:47 |