![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Muistikko eis ottoo kuvija perän aukasusta???!!! vaikka tuskin näissä kovinpaljoo eroja on kitkalukkoperissä vuosimallista riippumatta. Oli itellä viimeeks peräööliä vaihtaessa tarkotus näppästä takakansi perästä hittoon, muttei ollunna siihen hättää mistään uutta tiivistettä vanahan tilalle...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
en ottanu kuvia....tiiviste meni päreiksi ittelläki vaa heitn sen roskiin ja laitoin silikoonin väliin... eiköhän nuo oo kaikki samanlaisia noissa nissaneissa, datsunissahan se on erillainen,,
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tulipahan semmonen aivopieru eilen mieleen ku oltiin rytö hommissa että mitähän jos, Kääntäisi tuosta KC:eestä nuo runko palkit nurinpäin
![]() Ku nehän laskeutuu pirusti alas päin heti taka-akselin etupuolelta,,Niin kääntäis ne ympäri periaatteessa...Sais sen palkin verran lisää maavaraa... Täytyy purkaa hytti pois tuosta toisesta Nissanista ja alkaa tutkimaan sitä että miten se olis helpoin toteuttaa... Eikö se periaatteessa olis ihan laillinen ratkaisu koska akseli-väli ei muutu mihinkään ja runko pysyy melkein alkuperäistä vastaavana... Siinähän sitä olis alku kesäksi rojektia, ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hei. Mites onnistuu YD25 laakerointi kone paikallaan. Mitäs tarvii tehdä et saa öljypohjan irti muutako avata sen pultit
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nissaniin en ole perehtynyt, mutta helpommin onnistuu kun irrottaa koneen, samalla vaivalla irrottaa koneen ja onhan se paljon helpompi vaihtaa osia kun kone on pukissa. Yhteen erimerkkiseen koneeseen olen vaihtanut laakerit koneen ollessa paikoillaan. Vaatii vaihteiston, kardaani(e)n ja vauhtipyörän irrottamisen sekä jakopään purun, muuten ei saa runkolaakereita vaihdettua. Kampirauta on sangen v**tumainen laittaa alakautta paikoilleen, vaatii melkein toisenkin käsiparin. Ja sitä öljyä ja muuta sontaa sitten tippuu kokoajan silmille kun alakautta rassaa
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei oo paha vaihtaa kone paikallaan. Pari öljypohjan pulttia on vaa pahas paikas, et joutuu löysäämää laatikon pultteja jot pääsee niihi käsiksi. Tästähän ei siis tarvii vaihtaa runkolaakereita, joten onnistuu kone paikoillaan helpommin. Ihekkii tein tän rojektin vaikkei ollu mitään aikaisempaa kokemusta, mut tekemällä oppii ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
joo eipä tarvii muita laakereita vaihdella... Kone remontit sitten erikseen
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Joo kannattaa tiputtaa etuperä poikkipalkkeineen alas, ni on sit helpompi työskennellä. Yllättävän helppo homma kuha ei piä liia kiirettä. Digikameralla ku ottaa purkuvaiheessa aina välillä kuvasia, ni on sit mukavampi kasailla
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |