![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#19
|
||||
|
||||
|
Riippuu varmaan 33"sten kuviosta ja kuskin asenteesta. Itse varasin pätkäpatrollin, jonka käyn ostamassa matkalla ja tuun sitten samantien koeponnistamaan Anttolaan.
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa Pääsiäis Safari Venäjälle 20? - 25?.4.2011 | mikjus | Tapahtumat | 58 | 15.10.2017 09:56 |
| Safari Anttolassa 17.09.2011 | pyykkipoeka | Tapahtumat | 1 | 14.09.2011 20:36 |
| Safari Anttolassa 20.08.2011 | pyykkipoeka | Tapahtumat | 6 | 20.08.2011 18:53 |
| NORT:in Pääsiäis safari 23-24.4 | JV73 | Tapahtumat | 32 | 29.05.2011 10:25 |
| Safari Anttolassa 13.11.2010 | pyykkipoeka | Tapahtumat | 19 | 14.11.2010 22:08 |