![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ee vuotanu vespumppu ja nestettä ol. Öljymäärän katoin jokunen päivä sitten, ylärajassa oli, nyt en hoksannu kahtoo. Maahan ei ainakaan ollu mitään valunu. Nii ja ei pyöriny kone hinausreissun jälkeenkään, toki akkuki saatto olla vähissä ku valot ol päällä hinatessa. Pitänee vielä veljen irtonaisella kuorkin akulla kokeilla avittaa että mitä sanoo kone.
Viimeksi muokannut RalliJari : 05.04.2012 15:55 Perustelu: starttauksesta. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
2,3 koneessa ei pitäs ottaa venttiilit mäntiin jos hihna petää onneks.
mutta epälen kyllä että alakerrasta löytyy vika...
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos kone on totaalisen jumissa, siis kun apulaitehihnan otat irti ja ei vieläkään pyöri 5. vaihteella edestakaisin lykätessä, niin appari painamaan kytkintä, ja jos auto nyt liikkuu, niin kone kaput!
Ja jos kone noin jumissa, niin ei tule enää kuntoon ilman purkamista. Ja jos pyörität väkisellä, niin osia tarvitaan enemmän.... -> Valitettavasti vouvo haluaa valoa moottorin sisuksiin. Jos jakopään hihnan mukana olevissa kiinni leikkaus, niin em nytkyttelyllä kampiakseli pyörähtää vähäsen, jos taasen kampiakselin laakerit jumissa, niin hihnapyörä ei liiku milliä enempää kehältä, yleensä; ja jos nitkuu, niin nitkuttamalla liike lyhenee/pitenee. Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 05.04.2012 21:10 Perustelu: Lisätty jakopään ... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jaahans, koitetaanpas pitää nuoki neuvot mielessä ku huomenna autoo ihmettelen.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
JOo.. Käytin koneesta tulpat irti (ihan ok olivat) ja pyöritin konetta avaimella, nytkähti jumikohasta irti, pyöri kohtuu nätisti käsin. Tulpat paikalleen ja starttia kokeilee, sen verta paha kirskuminen kuulu että ei tarvinna enempää arvailla, kone auki ja/tai vaihtoon..
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Olisko oljenkortena vielä pimahtanut kytkin? Täällähän oli jollain hajonnut tommosesta koppiVolvosta kytkin ihan fyysisesti ja se jumitti koneenkin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Käväs se mielessä mutta kytkin tuntu normaalisti pelaavan viimeset kilometrit mitä kone pyöri, äänistä huolimatta. Ei täysin pois suljettu vaihtoehto silti. Kytkin ol melko loppu, otti ihan ylhäältä kiinni vasta.
Kun nostaa koneen pois jossain vaiheessa niin sittenpä sen näkee, tasamaalla kytkin remppakin helpompi ku ottaa koneen pois. Edit. Nii tosiaan työntämällä voi kytkimen testata niinku BJ-40/76 tuolla ylempänä neuvo. Nyt vaan niin ahas piha ettei mahtunu työntelee.. Viimeksi muokannut RalliJari : 06.04.2012 13:50 Perustelu: tark |
![]() |
Luokat |
740, 940, b230, volvo |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Volvon 2.3 bensa kone | Caddy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 09.05.2008 09:45 |
Volvon 2.4 Diesel 6 kone | akp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.02.2006 09:48 |
tiisseli kilahti? | geswas | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.02.2005 11:16 |
kovalevy kilahti | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.06.2004 00:19 |
m 2.3l volvon kone gaz? | jjtp | O/M/V Muut | 0 | 13.02.2004 21:56 |