Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.04.2012, 14:28
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 3.891
Perusasetus

Pienempiä kestää jo hanki hyvin

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.04.2012, 20:53
Petek:n Avatar
Petek Petek ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.12.09
Sijainti: Pohjois-savo
Viestit: 248
Perusasetus

lumitilanne ainaki savossa vielä sopivan haastava...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.04.2012, 08:44
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Petek Näytä viesti
lumitilanne ainaki savossa vielä sopivan haastava...
etelä-arjalassaki viel mukavasti paikoitellen

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.04.2012, 10:41
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus


6.4 12

Lumi? olisk se jotain syötävää?
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.04.2012, 16:42
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.316
Perusasetus

Käytiin perikunnan mailla ajelemassa näin pääsiäisen kunniaksi.

Suzukin pakkikin piti hyvää naputusta ja odotin koska tulee romut ulos mutta kesti koko reissun.









Ei tullut puun oksa ihan tupaan..









Ja lopulta kaato.

__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.04.2012, 17:07
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.480
Perusasetus

Piti itekki käydä ajelemassa hangen päällä:






Tuon verran oli lunta.


Suikka vs Valmet+tukkikärry


Jäihän se lopulta kiinni. Onneks oli jotai mistä nyppästä.
Mihin puut on varjostanu, ni ei kantanu oikeestaa yhtää... Kumma juttu
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.04.2012, 00:52
Ipu33:n Avatar
Ipu33 Ipu33 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.10.11
Sijainti: Rauma, Finland
Viestit: 821
Perusasetus

Tänään tuli vähän harrastettua.








Ja vielä videon pätkää: http://www.youtube.com/watch?v=e9md9...ature=youtu.be

Viimeksi muokannut Ipu33 : 08.04.2012 03:26
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tietoa Tapahtumista Chit-Chat 2 23.01.2007 19:03
kuvia patukka Chit-Chat 1 20.08.2006 11:07
Tietoja safareista ja muista tapahtumista 2006 iippo Tapahtumat 0 23.03.2006 09:33
Kuvia jallu80 Chit-Chat 4 10.01.2006 21:52
Kuvia tapahtumista???????????? Tekniikka & Jutustelu 0 14.04.2003 19:29


Sivu luotu: 23:59 (GMT +2).