![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pienempiä kestää jo hanki hyvin ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
lumitilanne ainaki savossa vielä sopivan haastava...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
etelä-arjalassaki viel mukavasti paikoitellen
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#4
|
||||
|
||||
|
6.4 12 Lumi? olisk se jotain syötävää?
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Käytiin perikunnan mailla ajelemassa näin pääsiäisen kunniaksi.
Suzukin pakkikin piti hyvää naputusta ja odotin koska tulee romut ulos mutta kesti koko reissun. Ei tullut puun oksa ihan tupaan.. Ja lopulta kaato. ![]()
__________________
KYM#5 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Piti itekki käydä ajelemassa hangen päällä:
Tuon verran oli lunta. Suikka vs Valmet+tukkikärry ![]() Jäihän se lopulta kiinni. Onneks oli jotai mistä nyppästä. Mihin puut on varjostanu, ni ei kantanu oikeestaa yhtää... Kumma juttu
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tänään tuli vähän harrastettua.
Ja vielä videon pätkää: http://www.youtube.com/watch?v=e9md9...ature=youtu.be Viimeksi muokannut Ipu33 : 08.04.2012 03:26 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tietoa Tapahtumista | Chit-Chat | 2 | 23.01.2007 19:03 | |
| kuvia | patukka | Chit-Chat | 1 | 20.08.2006 11:07 |
| Tietoja safareista ja muista tapahtumista 2006 | iippo | Tapahtumat | 0 | 23.03.2006 09:33 |
| Kuvia | jallu80 | Chit-Chat | 4 | 10.01.2006 21:52 |
| Kuvia tapahtumista???????????? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.04.2003 19:29 | |