![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tarkista ettei laturin hihna ole lasittunut. Ei tartte olla paljoa löysällä , kun ei lataa tyhmäkäynnillä mutta kierroksillä herää. Itsellä oli samaa vikaa omassa lasittunut hihna niin luisti ääntä pitämättä tyhjäkäynnillä ja rasituksessa. Hihnan vaihdolla lataa tyhjäkäynnilläkin 28v
|
||||
|
||||
![]()
Iskarin kiinnityksiä aloin kattomaan ja vaihtaan sinne jäsympiä pultteja niin huomasin öljyä tulleen jarrulevyyn ja onhan kuskin puolella koko levy vaihdon tarpeessa samoin palat pitäs uusia lemakausi kun on loppumaisillaan niinpä meni tämäkin navan puruksi.
Nyt pitäs lähtä varaosa myyjää kiusaamaan ja ettiin sopivat palat ja levyt tohon hj:n stefa kuitenkin luulis olevan kun akselit siittä kerta on. Ja sama homma ois toisellekkin puolelle edessä.
|
||||
|
||||
![]()
varaosamyyjän melkein vaivuttua epätoivoon alkoi osia löytymään stefa oli nyt helposti hj:n oma mut jarrupalat lopulta löyty rangen kirjasta ja levy useiden mittausten ja puolen tunnin tuskailun päätteeksi tilattiin mallia rj70 landcruiser pääsiäisen takia vasta tiistaina selviää oliko sittenkään.
|
||||
|
||||
![]()
Kuskin puoli purettu, ja huomenna tulee uus jarrulevy toivottavasti oikea. toivottavasti varaosapuljusta löytyy noita pinna pulttejakin oli muutama vähän kärsineen näkönen.
|
||||
|
||||
![]()
Kuskin jarru levy sorvauksessa ja konttorilta käyty kysymässä neuvoa miten edetä. ilmeisesti ei 33x10,5 renkaita saa tähän leimaan vaikka mitä yrittäis , mutta turbon kanssa on viellä toivoa loppuviikosta penkkiin pitäs mennä hakeen taho laput, mutta mitäs muuta tarvin konttorille sitten mukaan kun menen muutos katasastamaan? jarruthan on hj61 edessä ja takana rj70 etulevyt rangen satuloilla.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Katumus sai tänään uuden kiiltävän pakoputkiston joka tuntuis inssi miehelle kelpaavan ja onphan mukavapi ruuvaill käyntiinkin kun ei ole kaikka savut het pirtissä edellinen kun tuli ulos suoraan kuskin oven alta
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mites noi takajouset näyttä vähän jänniltä kun on tollai mutkalla..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
katsastus miehen mukaan rengas koko kasvaa liikaa
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |