![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() jotku opel astran iskarit sinne kans sopi, kävin itte niitä hypistelemässä. hj:n iskarit tais olla kans suht käypäset.
|
|
|||
|
|||
![]()
En muista mistä isäukko sillon mersuunsa niitä kuorma jousia osti, mutta myytiin muistaakseni nimellä lisäkuorma tai kuormajouset. Oliskohan ollut motonet tai kl varaosat.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
niin ja onko ne astran iskarit etu vai takaiskarit mitä hypistelit?
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux Viimeksi muokannut korbimotors : 05.04.2012 10:38 Perustelu: selvennystä.. |
|
||||
|
||||
![]()
en kyl yhtään muista, saatto olla myös e kadetin. googletin aikoinaan niin englannissa tais kaikki kadetit olla astroja(vauxhall astra) niin se vähä sekottaa jo muutenkin niin hyvää muistia.
laita tää googlee niin löytyy "vitara astra shocks" Viimeksi muokannut vellihousu : 05.04.2012 10:48 |
|
||||
|
||||
![]()
tuossa pääs mittaamaan yhdet A-mallin vectran iskarit mitä ne oli kiinni ja auki asennossa niin tulos oli: kiinni: lenkin alapäästä tapin yläreunaan n.41cm ja täysin auki asennossa lenkin alhaalta tapin ylös n.65cm
ja jos vitarassa on vakiona kiinni asennossa n.31cm ja auki asennossa46.5cm niin mitäs luulette meneekö noi a-vectran iskarit liian pitkiksi nuilla yläpuolen linkin tarjoamilla jousilla. taakse siis tulee ne ladan etujouset ja eteen 124 koppasen mesen etuvieterit. eroa kuitenkin n.10cm kinni asennossa
|
|||
|
|||
![]()
itsekki olisin kiinnostunu että mitä iskareita vois mätänetistä hakee vitaraan.. mulla on 40mm pidemmät jouset nii niihin pitäis jotkin "hyvät ja halvat" saada kaveriks. ehdotuksia
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä on mesen joudet edessä ja ladan etujouset takana ja iskareina a-vectran takaiskarit. hyvin tuntuu pelittävän tuolla kokoonpanolla.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
paljoko nousi tuolla paketilla? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |
pinkki vitarasta otetaan tarjouksia saa poistaa!! | jesu | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 15.04.2007 07:38 |
l-200 kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.04.2007 06:28 | |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |
Kokemuksia POR-15:stä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.10.2005 23:08 |