![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() mikäs on rengaskoko? Ja periaatteessa ei lisäpumppua tartte kun on suljettu kierto. (?)
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pitkät putket aiheuttaa häviöitä, eli teoriassa orkkis pumppu voi käydä pieneksi. Kokeilemallahan se selviää.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Just samanlainen syyläri visio kuin mulla.
Miten toteutuitit syylärin koteloinnin? Kuinka hyvin jäähtyy tolla? |
#4
|
||||
|
||||
![]() kierto
kun saatiin ilmalukot pois niin auto kävi 20min korotettua joutokäyntia,
kun ASA lisäs vettä syylärinkorkista niin kuulemma naste liikkuu. lämmintä tulee lämmityslaitteesta tosin lämpöhana ohitettu kun vuotaa. autogagen mittari ja korollan oma anturi näytti 80C suuntaa antava, niin irtoflekti laitettiin pyörii ja mittari alkoi laskea ja putkista pysty pitää kiinni paljain käsin,putkien lämpötila ero huomattava syyläri noin oman mittansa +15cm korkeammalla moottoriin nähden. lisä kierto pumppu kävi mieilessä mut kokeillaan iman ensin. neste tilavuus 10-12l renkaat on kuluneet 33.14.15 kotelointi vaiheessa,tarkoituksena avata kattoa noin 25-30cm leveys suunnassa katolle 2x 25cm flektiä ja yks iso jäähdytintä vasten puhallus suunta sivusta katolle. sähköt jos kytkis sillain et tarvittaessa puhallus suuntaa vois muuttaa ja puhaltimia voi poistaa käytösta tarvittaessa säästäen ampeereita Viimeksi muokannut sössö84 : 06.04.2012 08:54 |
#5
|
||||
|
||||
![]() migillä virpomista
bmv kaaripalat löyti paikkansa suzukin taka nurkista.
suur kiitos asa;lle kun paistoi taka loksuja kasaan ja mahdutti 55 optimat sisä kaarien etu puolelle. kontin lattia leveni myös hiukan |
#6
|
||||
|
||||
![]() laturin ja ohjaus pumpun asemointi
alkaa apulaitteet olee kohillaan,vieläkun pääsis alipaine helvetti kaasarista eroon.
muutama kuva diiselöintiin varatuista hilkkeistä. 5v 413 laatikko vitaran välitetty startti.1,7kw vitaran kytkin kevy. 215mm audi 80 1,6 td asetelma 210mm "vahvistettu malli" jimnyn välikardaani kun ei oikeen oo muita tarjolla. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Melko hulppean näkönen peli noilla akseleilla ja jousilla.
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jaahas kait sitä olis jotain kommentoitava kun tähän on tullut jo sekaannuttua jonkin verran.
![]() Elikkäs huomen olis ajatus alkaa kaariputken vääntöön ja siinä sivussa jos suunnittelis noita tuulitunneleita tuolle syylärille. Koeajoja ei oo keretty ajamaan joten ei tietoo tuon etupään toiminnasta vielä, takapää ei ainaskaan jousta yhtään ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kura-ajoa Tikinmaassa 8.10. 11.00 -> | joyx | Tapahtumat | 5 | 08.10.2011 22:57 |
Kura-Pönttö Uaz 452 | hammart | Maasturiprojektit | 14 | 26.05.2009 11:38 |
Myydään suzuki samurai | -sami- | O/M/V Ajoneuvot | 31 | 22.12.2008 19:39 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
M: Yksivetoinen kura-aura | Petski | O/M/V Muut | 4 | 03.02.2005 19:04 |