![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mullapa ei oo valittamista ![]() Tainnu 1 (Yhden) parkkisakon eläessäni saada. Pysäköin rakkaan 300DT:ni pikkuroban sheriffi aseman eteen yöllä kun menin käymään gentlemans clubilla. Ajattelin että siinä se on turvassa pahoilta ihmisiltä. Takas tullessa vasta huomasin kyltin, vain poliisi autoille ![]() No muutaman vi..perk.. ja hymuillen kotiin.
|
|
|||
|
|||
![]() Noista taloyhtioiden sakkolapuista
Taannoin (v. 89?) sain ilmoituksen pysäköintivirheestä, ja allekirjoittajana oli isännöitsijä, ja lapun toi joku finninaamainen teini! (vein telkkarin sisälle 3. kerrokseen, ja tuo finninaama alkoi huutamaan heti kun sain telkkarin syliin, että minä sakotan sinua
![]() No poliisilaitoskeikkahan siitä tuli, mutta kun kerroin tutkijalle että allekirjoitus on väärä, niin ihmetteli. (tiesin isännöitsijän olevan lomalla lapissa) No, isännöitsijän toimisto vahvisti asian, ja kertoi että tuon lapun on kirjoittanut juurikin tuo finninaama ![]() ![]() Niimpä homma käänty asiakirjan tutkimiseksi, olikohan väärennys? Tutkija soitteli tuolle finninaamalle kotiin, parille mahdolliselle työpaikalle ja aina esitteli itsensä tutkia tämä ja tämä Oulun poliisilaitokselta ![]() Ja sitten kun se huomasi että minä hihittelen siinä pöydän takana, niin kysyi että onko minulla vaatimuksia asian suhteen? Totesin että minusta tuo sakko on aiheeton.... johon tutkija totesi, että ei sulle ole mitään sakkoa kirjoitettukkaan, ja tämä asiakirja jää hänelle! ja että halusinko kopion? No halusin tietenkin (taisin luvata sille finninaamalle että syötän tuon sille) Ja sitten tutkija totesi että mitä sanosin siitä, jos hän antais suullisen huomautuksen väärin pysäköinnistä? olis kuulemma helpompi niin, että jos se isännöitsijä olisi sittenkin kirjoittanut tuon lapun, niin olisi käsitelty loppuun? Sekin sopi minulle joten tutkija totesi asian loppuunkäsitellyksi minun osalta. Se "sakkolapun" kopio jäi syöttämättä sille finninaamalle, jostain kumman syystä en sattunut koskaan käsivarsimitan päähän ![]() Ja minun tietääkseni noiden lappujen jakaminen loppui... sai ainakin muuttaa rauhassa. |
|
||||
|
||||
![]() viteoo |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paljonko sakkoja liian isoista renkaista? | p3ku | Chit-Chat | 1 | 20.01.2006 16:52 |
Sakkoja isoista renkaista? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.09.2005 17:40 |