Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.04.2012, 05:39
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
No Jukka, kerro jo onkos tää koska missää näytillä?

On se vaan hieano ja varmaan porukat haluais sen livenä nähdä.

t. Ismo Ämmä

Juu, Pääsiäisenä FJDC:n osastolla American Car Showssa.

Jeepin kuljetus kuivana ja puhtaana sinne on vielä iso kysymysmerkki.
Tuon yhden avotrailerinkin leimaamisyritys kaatui siihen kun jarruosat saisi vasta keskiviikkona........

__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.04.2012, 06:30
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Kysäisenpäs tänään naapurin setältä umpikärryä, kuljetettu rokkiralli kalustoa esim Bx-citikkaa niin eiköhän jeeppi sovi sinne.
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.04.2012, 22:55
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Tässä ois sulle pikku pikku Willys
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.04.2012, 06:18
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Tässä ois sulle pikku pikku Willys
Juu, Koreja löytyy jopa ruohonleikkurin päälle
Taikka Yamaha Rhinoon keula......




Traileriasia selvitetty, Eli eiköhän Willystä pääse porukka katselemaan pääsiäisen ACS:ssa.

Joutuu vaan pressulla peittelemään, Mietin että jos laittaisi vanhoja peittoja pressun alle..... Auttaiskohan se siihen että pressu ei hinkkaisi maalipintaa pois?
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.04.2012, 06:28
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Willys Golfkärry.


Ja sitten kun ei jalka enään nouse autoon niin voi hankkia tälläisen.
http://vehicles.oodle.com/view/custo...os-angeles-ca/

Ai niin Motonetissä oli myytävänä punaista peltistä Willys polkuautoa 69,- meinasin jo ostaa. Siitä sais tehtyä vaikka mitä.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.04.2012, 12:16
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Peitto päälle ja suuntana American car show

__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.04.2012, 12:20
jeepwillys:n Avatar
jeepwillys jeepwillys ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.03.05
Sijainti: launonen
Viestit: 148
Perusasetus

on se hieno !
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Chevrolet Van -89 6.2d jallu80 O/M/V Ajoneuvot 8 05.04.2010 13:03
Myyty Chevrolet G-7117 Projekti vm. 1942 Jeeper O/M/V Ajoneuvot 1 03.12.2009 12:08
Myyty M: Chevrolet P/U -67 Streetpunk79 O/M/V Ajoneuvot 2 17.12.2008 19:34
Myydään chevrolet trouble O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2008 10:52


Sivu luotu: 06:15 (GMT +2).