Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2012, 22:16
Terppa__ Terppa__ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.12.11
Sijainti: Pyhäjärvi
Viestit: 64
Talking

Jooohh.. Tulipahan tuossa loistoidea salkkareiden jälkeen että "käynpä nopeesti ajamassa tuon uran tuosta ja näppään pari kuvaa" just joo..

Kyllähän minä tiesin että tuolla hankiaiset on mutta silti oli uhallaki pakko kokeilla Eihän siinä sitte hyvin käyny: vauhilla vaan ja autonmitan pääsin ennenku meni pinnasta läpi ja akseleista kiinni. Jessus.. hanki kantaa helposti 80kg ukkoa ja sinneku upottaa auton ni hohhoijjaa.

Vinssillä kokeilin päästä ja tulos seuraava: senverta tiukkaa teki mekaanisella että reilusta kaasusta pariinotteeseen sammutin tatsunin Noh..kerran vielä aattelin kokeilla ja huppista..koko vaijeri ulkona (n40m), vaijerilukot koukun päästä poikki ja koko vaijeri lens laakana eturenkaan viereen Eipä kuiteskaan sattunu mitään..naru olis aika kova.

Eihän siinä sitte muu auttanu ku tunkilla vaan ylös kulma kerrallaan ja kaikkee mahollista alle. 2tuntia kamppailua ja sieltähän se nous lopultaki.

Ja kuvia kehiin:





Huolto pelaa




Sirkkelinterille hyötykäyttöä




Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.04.2012, 14:28
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 3.891
Perusasetus

Pienempiä kestää jo hanki hyvin

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.04.2012, 20:53
Petek:n Avatar
Petek Petek ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.12.09
Sijainti: Pohjois-savo
Viestit: 248
Perusasetus

lumitilanne ainaki savossa vielä sopivan haastava...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.04.2012, 08:44
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Petek Näytä viesti
lumitilanne ainaki savossa vielä sopivan haastava...
etelä-arjalassaki viel mukavasti paikoitellen

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.04.2012, 10:41
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus


6.4 12

Lumi? olisk se jotain syötävää?
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.04.2012, 16:42
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.316
Perusasetus

Käytiin perikunnan mailla ajelemassa näin pääsiäisen kunniaksi.

Suzukin pakkikin piti hyvää naputusta ja odotin koska tulee romut ulos mutta kesti koko reissun.









Ei tullut puun oksa ihan tupaan..









Ja lopulta kaato.

__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.04.2012, 17:07
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.480
Perusasetus

Piti itekki käydä ajelemassa hangen päällä:






Tuon verran oli lunta.


Suikka vs Valmet+tukkikärry


Jäihän se lopulta kiinni. Onneks oli jotai mistä nyppästä.
Mihin puut on varjostanu, ni ei kantanu oikeestaa yhtää... Kumma juttu
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tietoa Tapahtumista Chit-Chat 2 23.01.2007 19:03
kuvia patukka Chit-Chat 1 20.08.2006 11:07
Tietoja safareista ja muista tapahtumista 2006 iippo Tapahtumat 0 23.03.2006 09:33
Kuvia jallu80 Chit-Chat 4 10.01.2006 21:52
Kuvia tapahtumista???????????? Tekniikka & Jutustelu 0 14.04.2003 19:29


Sivu luotu: 20:51 (GMT +2).