![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
sama laite pöristelee tosta meijän ohi usein.
|
||||
|
||||
|
Joo kylläpä mie ajelin, menin tieten etelää kohti joskus iltapäivän puolella siinä ?
|
|
|
|||
|
|||
|
Juu sinä menit eteläänpäin. Oisko ollu joskus 3-4 väliin.
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Suunnistuksissa ei kyllä olla käyty, ainoastaan kulmassa hieman harjoteltu gepsin käyttöä. Takavinssi on vielä vaijeria ja releboxia vailla...kunhan tästä muilta kiireiltä kerkiää....Ihmettelinkin takalasiin ilmestynyttä tekstiä!
|
|
|
||||
|
||||
-Lauantaina Kulmakorvessa PALJON kaikenlaisia maastureita..!
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Vähän myöhässä tulee mut viime torstaina 29.3?.. Harmaa RRR eli ryttynen ranke rooveri vihdin K marketin pihalla oli vinssit jne offivarusteen tarraa ja jotain vanhoja kisa numeroita kyljissä. Itse kattelin et siinäpähän komia range mut toiset ihmiset tais enempi katella et nyt on laiton peli liikenteessä
|
|
|
||||
|
||||
|
lauantaina nastolan kohdilla tuli vastaan valkonen hodari, ite olin liikkeellä avalanchella ja traileris sinine pajero
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään 3-tie Kurikka, vihreellä dukatoboxerpakulla riepotettiin traikulla lavamallin jeeppiä kohti etelää.
Ei sitten mitään kukkahattutäti-kommentteja tähän mun ransit ohituksesta ![]() Enhän mä uskonu että sekin vois kiihtyä alamäkeen
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
peen vanha hopeanuoli järvenpäässä
|
|
|
||||
|
||||
Tänään Kemissä
Killer-Wo bongattu paikallisessa pizzeriassa iltasumpilla
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 03.04.2012 20:45 |
|
|
||||
|
||||
|
Kukas oli liikkeellä Mikkelissä tänään klo 14 ennen käänty Ristiinantieltä Kuopioon päin. Uus korinen pitkä musta Jeep Wrangleri, räpytteli valoja siinä risteyksessä takana..Taisin räpsäyttää jarruvaloja takas...itellä siis tuo vihree Chero.
- Ei tainnu olla kukaan mun tuttu kun ei kellään oo semmosiin varaa
|
||||
|
||||
|
Imatran/Ruokolahden rajalla Lauriniementiellä rannassa identtinen laiva kuin POUSA:lla ja viimeisen talon pihalla hangessa seisoo vihreä Suzuki?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään klo 15.40 keljonkankaan paikkeilla jyväskylässä vastaan tuli artic trucks hilux.
|
|
|
|||
|
|||
|
Auto ei sattunu silmään, vaikka puhetta oli, mut Rompe1 bongattu paloasemalla. Ja juttua riitti, molemmin puolin.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jokanurkastasutiva Skoboda oli tua takapihalla...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
JAMANT moikattu ACS-tapahtumassa....
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|
||||
|
||||
|
Vesijärvenkatu, Lahti tänään illalla. Kadunvarsiparkissa Defender pick up ~35" Creepy Crawlereilla. Ennen näkemätön minulle Lahdessa.
|
|||
|
|||
|
Punanen hoijjakka Arkalan kohdalla Kuusamontiellä. Katto ja keula täynnä valoja, mutanakit ja kärry perässä. Ite nostelin lapasta emännän smart forfourin puikoista!
|
|
|
||||
|
||||
|
Eilen Perttulasta Nurmijärven kirkolle päin tuli maasturi ja peräkärry jossa oli punainen kori kyydissä. Vetoautossa paljon valoja ja isoa rengasta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Camomaalattu Hilux pöristeli eilen ehtollaa Turkua kohti puoli seitsemän aikoihin Rauman kohdilla.
Kenen nykyään sitten tuo onkin? http://forums.offipalsta.com/attachm...9&d=1309963122
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mut ei vissiin uus omistaja pyöri Palstalla....
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |