![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No pallopisteen ajoissa viat 2.8td oli ihan passeli ja suht ripeä, mut oli joku -97 malli.. Tällähetkellä metsästän matkailumallin vania, josta työkeikoille poistaa ylimääräset penkit jotta levyniput mahtuis kyytiin.. siis siinä tapauksessa että ke pääsee sopparin tekemään noista elegan asennuksista.. Kompromissia siis taasen haen, kun ei ole miljoonaa euroa millä kotteroa haalia pihaan..
__________________
Broken Back Team #1 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
joo, vähä taas riippuu kaikki kaikesta.
meillä on firmassa ollu kaikkiaan 5 ducatoa, joita oon huoltanu. Kaikilla on ajettu yli puoli miljoonaa, ennen kun ne on hukattu. Ja vielä yksi kummittelee vara-autona. Kaikki tosin olleet 90-luvun lopun makseja yhtä lukuunottamatta. 2000-luvun alussa tulee "uudempi" malli, jossa heikompi laatikko ja muutenkin liikaa sähköä. Ducaton kulutus on lastille melko tunnoton. Iso traileri perässä (FSJ-jeeppi trailerissa) keskilulutus jää reilusti alle kymppiin, mutta tyhjiltäänkin menee 8l/100km Vaneista ei itellä ole sinällään hirveesti kokemusta, pari ollu, mut bensakoneella. Keskikulutus jäi johonkin 20l/100km pintakaasulla piristetyllä 350 koneella. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Meillä invatakseina ollu varmaankin 30-40 Hiivatti/Rättäri/Pesonen kummajaista joilla sahattu 500-800tkm ja sitten suoraan romikselle... Kulutusosathan näihin on halpoja ku taivas ja taivas kuinka paljon niitä kuluikin. Nyt ostoslistalla firmassa Sprinttereitä ja alkaa uhkaavasti näyttää siltä, jotta kammoremontit on jo taaksejäänyttä elämää, paitsi nuissa merssuissa sähköpeikot kummittelee paljon useammin kuin ed. mainituissa painajaisissa... Kaikkihan ne jotenkin hajos ennemmin tai myöhemmin ja pahin homma oli vaihtaa lämppärin hana. Sitten kun oppi oikaisemaan niin 2päivän duuni muuttui 1½ tunnin silppuamiseksi! Sitte se kulutus on näissä tasaisen tappavaa, ei paljoa kuskit vaikuttanu, vaan kulutus oli sen 9-10L/100km vaikka parista autosta kuskit oli rajoittimen osanneet ohittaa... Mersuista sen verran jotta kone kestää karmeat kilometrit, mutta pikkuisenkin huolimaton kuski, niin 400tkm ja kansi menee halki (CDI koneissa) Lainaus:
pikkusen viritetty 350 --> 500+ BHP???
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Meillä on raksapakuina kaksi tuksua. Toinen 2,8 -02vm ja toinen 2,3 -03vm. Ei ne kovin kauaa ole olleet, muttei ole mitään ihmeempiä korjailtukaan. Mielenkiinnolla olen kuulostellut jo pitkän aikaa millaiseen paskaan ollaan poljettu, mutta tässä vaiheessa täytyy olla vielä eri mieltä. Hyvin ovat raskaitakin kuormia kuljettaneet eikä suurempia murheita ole ollut. Vähäisetkin on johtuneet käyttäjistä eikä autosta itsestään.
Meillä on tosin periaatteena ollut, että työkalu kuljettaa työpäivänä luotettavasti työmaalle ja takaisin ja tämä on riittänyt. 2,8 on vahva ja vähän enempi raktori kuin 2,3. 2,3 on kalliimpi huoltaa, mutta moottorina miellyttävämpi. 2,3:sta on kerran huohotin jäätynyt ja tästä "uudemmasta" korimallista on sivuoven ylälukko hajonnut kahdesti. Mutta ihan positiivinen kuva meikäläiselle jäänyt. Tilaa on... Volkkarimiehet vittuilee aina, mutta kun tilantarve tulee niin vaikenevat. Tuksu on aika edullinen kokoluokassaan. Samalla rahalla saa pieniä loppuunajettuja hiaceja ja transportereita tai läpilahoja transetteja.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko montakin Volvo V70 Tdi 2+3 pakua | Ahma | Chit-Chat | 9 | 15.11.2011 11:32 |
kellään pakua lainata sunnuntaina? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.12.2007 21:23 |