![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eikös ne ole lokarin kaareen ruuvattavat mallit ja siten aika pysyväistä mallia. Kaverilla on lasikuituiset HJ61:ssa (ei tietoa onko originaalit vai kopiot) ja lasikuitu kestää normaalit risut ja pusikot ihan ok mutta voimakkaammassa nojauksessa hajoaa varmasti, tai lokari painuu sisään jos on paksu laminointi. Eli kestävät käytössä kohtuu hyvin mutta jos sulla on suunnitelmissa puiden halailu niin pistä kuminen levikenauha. Ulkonäkö muuttuu ainakin muhkemmaksi ko. levikkeillä<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Real Men Does It With Boggers<img src=/smiley/finger.gif border=0 align=middle>
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hiluxin renkaista,vanteista,levikkeistä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 31.03.2008 04:18 | |
| Levikkeistä | matvaan | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.08.2007 20:04 |
| Kokemuksia inx levikkeistä? | Noviisi | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 01.12.2005 10:14 |
| Patrollin levikkeistä? | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.03.2005 07:42 |