![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hiluxiin puhdas leima ja sain keittöremontin tehtyä ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Halpa ravintolailta ja pakkasesta löytyi ensikopasulla riistaa...pannulle äkkiä kun kykenee vielä kokkaaman.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joskus joku homma menee helpostikin... Minulla oli aikoinaan Ural-moottoripyörä ja sen myin jo jotain 5 vuotta sitten. Sen jälkeen ollut parillakin tutulla omistajalla. Tallia siivoillessa löytyi siihen melkoinen kasa osia ja tarjosin niitä pyörän nykyiselle omistajalle haettavaksi, mutta ei niitä halunnut. Tänään kuvasin osat ja laitoin myyntiin koko kasan 200€ hintapyynnillä. Ilmoituksen kun olin saanut tehtyä, niin alle kymmenen minuutin päästä puhelin soi ja heppu sanoi tulevansa hakemaan osat tulevana torstaina. Taisi olla ainakin hintapyynti kohdallaan tai sitten älytön tuuri!
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt on todellakin hyvä olla!
-Elikkä mitähän ikävää tulee..... ![]() -Älä ole pessimisti, ole onanisti.. -Sanoi yks kentsu aikoinaan.
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|
||||
|
||||
Huomenna alkava
Täysihoitoloma
![]() Ei voi vituttaa, ei sit yhtään
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
ei vituta yhtään et tällekin paskalle löyty ostaja..
![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Asiallisen näkönen riesa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |