Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.03.2012, 09:49
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
toyotalla on ollut vuoteen 1993 asti laatu standardit niin että autot suunnitellaan kestämään 200tkm ilman mitään vikoja tai ongelmia sen laatu oli niin huippuunsa hiottua
Laitetaan tommosia juttuja vasta sunnuntaina niin ei tarvi ottaa niin vakavasti ;-)

Tuli vaan mieleen, että laatustandardi sitten loppui 1994, niin mitä sitten on luvattu?

Etenkin tuo 200tkm ilman MITÄÄN vikoja on kyllä vakuuttava lupaus maailman parhaaltakin autonvalmistajalta. Minä lantikkamiehenä olen tottunut myös siihen, että 200 km ehkä menee ilman minkäänlaisia vikoja ;-)

TT

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Tyhmiä kysymyksiä Patrolista vol2 VonLeka Tekniikka & Jutustelu 2 24.10.2005 00:13
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 03:52 (GMT +2).