![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kannatetaan ![]() Tuuks viikonloppuna puhuun kielillä?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
vai kieliä
![]() niinku pillu suussa tanskaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tai suolakurkku suussa venäjää...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Autoilijaa ja motoristia ja kaikkia muitaki taas hellitää ja kukkahattu tuulettaa, voi jumankauta!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012...86338_uu.shtml
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Risoo tää köyhyys jo ennestään, sitten vielä tuokin... Mä olen lupaillut junnulle että kun/jos jeeppi valmistuu ennen pääsiäistä ja katsuri antaa kilvet, niin mennään sit Ameriikan auto Sowhun.. Paskat, tili tuli.. ja meni melkein kaikki laskuihin, viimeset pennit pistin jeepin jarru osiin (kiitos nopeudesta Jamant) .. Ei o rahaa ees katsastaa autoa, saati ajaa sillä 500 km ... Voi himputti sentään!
|
|
|||
|
|||
![]()
Volvon romun jakohihna/vespummpu remppa menossa kolmatta päivää.. Osia odotellessa
![]() Eipä tota parempaa tekemistä ois ollukkaa.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |