![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
399€ puuilossa ja kärkkäisellä, toi axel jonka ite ostin. Porlanpajasta saa jonkun toisen mallin (hienomman näkönen) 420€
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tuli hommattua traileri. Lavan koko 1850 x 4200, kokonaispaino 2700 kiloa. Tästä on haaveiltu jo monta vuotta.
ps: jos trailerin hankinta mielessä niin tsekkaa www.autotrailerfinland.fi ja kysy Karilta tarjousta. Yllätyt positiivisesti hinnasta!
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
#4
|
|||
|
|||
|
3280 euroa, verolla ja valmiiksi katsastettuna. Laidatki tulee mukana, ite otin ne "rakennussarjana" ku teen niistä irrotettavat.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Metsästyskortti.
Onkin ollut vähän taukoa siihen harrastukseen. (n. 10 v.) Kummat harrastukset näin Helsinkiläiselle, metsästys, kalastus, offroad, kelkkailu... ![]() Ja Ifkikin hävis, pitäsköhän muuttaa maalle? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kilpa-autoon käytetyt Q78x15 TSL Swampperit
Korkeus n.880mm,leveys n.255mm Vieressä vertailuna Simex 35/10.5x16 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
canoni halppis kamera ja siihen muistikortti
![]() ja honkkarista heräte ostoksena kaatorauta
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tuli hommattua 400kg metallia, eiköhän noi huomiseen mennessä ole johonkin projekteihin tuhlattu
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Kyllä se Kari tekee isompiakin. Ei muutako kysyt tarjouksen.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lohdutukseksi Canon S100, kun ei siihen 5D mkIII:n oo vielä varaa.
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Patrolliin joutu hommaamaan kytkimen. Saatana että tulee olemaan taas kivat vaihtohommat, tarttee varmaan juoja keijo kepukkaa oikeen kaksin käsin että viittii ruveta.
![]() ![]() Tuli vielä ostettua kierros UUSIA 31" Fedima Extremejä kun satasella sai. Viimeksi muokannut Turbo Isuzu : 02.04.2012 16:07 |
|
#13
|
||||
|
||||
|
|