![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Eli omituisen poljintuntuman syy vissiin (toivottavasti) löytyi. Kun auto on käynnissä jarrutuksessa poljin hiipii kohti pohjaa. Kun auto on sammuksissa poljintuntuma on normaali. No toivottavasti varaosakasasta löytynyt tehostinpömpeli toimisi järkevämmin. Mulla tuohon epämääräiseen vajoamiseen ei auttanut muu kuin pääsylinterin vaihto, vasta toisella käytetyllä sylkyllä poljin muuttui normaaliksi.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
löytyy ja uusiakin löytyy suht kalliita vaan
uus sylinteri on suhteessa paljon halvempi kun pelkkä korjaus sarja. jos tuo on sopiva. http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=23-7155 |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on ollut parissa autossa vastaavaa poljintuntumaa eikä siitä ole päässyt eroon millään muulla kuin pääsylkyn vaihdolla, pääsylinteri on usein sisältä syöpynyt kun jarrunesteitä ei ole vaihdettu koskaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
sehän siinä hauskaa onkin kun pääsylinteri on uusi (motonet) voihan se tietty olla että se on paskana jo uutuuttaan ostetaan siihen tiivisteet ja koitetaan
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() mites ku mainitsit tosta ilmasta yhessä pyörässä, vaikuttaako jos sen saa pois? |
|
|
|||
|
|||
|
Muutamia litroja on jarrunestettä jo pumpattu läpi eri tyyleillä, usko meinaa loppua tohon ilmaamiseen...
Varastossa kuiviltaan pitkään seissyt osa voi ehkä? kiukutella ainakin kumiosien suhteen. Olen kuullut että ei olisi eka kerta kun uusi jarrujuttu on rikki valmiiksi. |
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nivan muokkausta orggisluokkaan (valmis.) | Patu925 | Maasturiprojektit | 77 | 11.04.2011 20:28 |
| Myyty G-Mersu | timoanterol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 02.09.2010 20:49 |
| Myydään G Mersu | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2010 19:10 |
| Ostettu G. Mersu | JEO | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.12.2009 11:05 |
| m: mersu | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 11.08.2003 13:47 |