Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.03.2012, 11:01
Stare:n Avatar
Stare Stare ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lappi
Viestit: 210
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
vielä on lunta helmaputkiin ja yliki jos upottas maahan asti.D
Mitä ihmeen lunta? Täälläpäin ihan satunnaisesti lunta ja vetelää löytyy!

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_1003.jpg‎
Views:	404
Size:	100,2 Kt
ID:	25668   Click image for larger version

Name:	IMG_1011.jpg‎
Views:	389
Size:	99,8 Kt
ID:	25669  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.03.2012, 11:09
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

joo kohta pystyy metässä ajamaan ku on nuo penkat painunu.
lisäksi se on saakelin kantavaa näköjään autolle
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.03.2012, 20:29
vhk83 vhk83 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.03.12
Sijainti: ruuhimäki
Viestit: 2
Perusasetus

hiluksin ensimmäisiä ulkoilutuksia...


Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.03.2012, 16:00
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

piti käydä ulkoilee että olo helpottuu...

__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.04.2012, 17:52
Räbinä:n Avatar
Räbinä Räbinä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.08.10
Sijainti: Talluskylä
Viestit: 156
Perusasetus



Viime viikolla vielä meni kun ol pehmee hanki.



Viikon aikana päässy vähän hanki kovettumaan.



Koiralle sanoin et tue sen aikaa kun otan kuvan, ettei kaadu. Ei menny tottelevaisuus kurssi hukkaan.
__________________
Konepalvelu Juha Räbinä OY
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.04.2012, 12:42
UAZtatu:n Avatar
UAZtatu UAZtatu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.09
Sijainti: Kellokoski
Viestit: 85
Perusasetus

Tuossa muutama kuva viikonlopun ajeluista Pukkilassa



































__________________
UAZ 315126 Cabriolet Powered By Volvo B230FB
"Väinämöinen lauloi minut suohon, tulin itse ylös"

Viimeksi muokannut UAZtatu : 02.04.2012 12:48
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.04.2012, 22:16
Terppa__ Terppa__ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.12.11
Sijainti: Pyhäjärvi
Viestit: 64
Talking

Jooohh.. Tulipahan tuossa loistoidea salkkareiden jälkeen että "käynpä nopeesti ajamassa tuon uran tuosta ja näppään pari kuvaa" just joo..

Kyllähän minä tiesin että tuolla hankiaiset on mutta silti oli uhallaki pakko kokeilla Eihän siinä sitte hyvin käyny: vauhilla vaan ja autonmitan pääsin ennenku meni pinnasta läpi ja akseleista kiinni. Jessus.. hanki kantaa helposti 80kg ukkoa ja sinneku upottaa auton ni hohhoijjaa.

Vinssillä kokeilin päästä ja tulos seuraava: senverta tiukkaa teki mekaanisella että reilusta kaasusta pariinotteeseen sammutin tatsunin Noh..kerran vielä aattelin kokeilla ja huppista..koko vaijeri ulkona (n40m), vaijerilukot koukun päästä poikki ja koko vaijeri lens laakana eturenkaan viereen Eipä kuiteskaan sattunu mitään..naru olis aika kova.

Eihän siinä sitte muu auttanu ku tunkilla vaan ylös kulma kerrallaan ja kaikkee mahollista alle. 2tuntia kamppailua ja sieltähän se nous lopultaki.

Ja kuvia kehiin:





Huolto pelaa




Sirkkelinterille hyötykäyttöä




Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.05.2012, 21:06
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Viime syksynä käytii vähä leikkimässä kurassa..




Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tietoa Tapahtumista Chit-Chat 2 23.01.2007 19:03
kuvia patukka Chit-Chat 1 20.08.2006 11:07
Tietoja safareista ja muista tapahtumista 2006 iippo Tapahtumat 0 23.03.2006 09:33
Kuvia jallu80 Chit-Chat 4 10.01.2006 21:52
Kuvia tapahtumista???????????? Tekniikka & Jutustelu 0 14.04.2003 19:29


Sivu luotu: 16:26 (GMT +2).