Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.03.2012, 10:45
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Lypsikki Näytä viesti
Husky-tyttöset Super ja Swamper. Taas saa siivota pissaa ja kakkaa...
Heh, on se kumma miten tuota pissakakkashow:ta aina vaan jaksaa. Just kun siitä pääsee eroon ja lupaa itselleen että ei enää niin johan sitä taas funtsii koiranpenikoita. Laita kuvia koiratytöistä kun joudat.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #2  
Vanha 28.03.2012, 15:04
Larsanjus:n Avatar
Larsanjus Larsanjus ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: Hyvinge
Viestit: 99
Perusasetus

Halpakaupan plasmaleikkuri. 40A luvataan olevan maksimivirta, ja kyllä sillä vielä 10mm levyyn reikää tulee. Pääasiallinen tarve kuitenki ihan peruspeltien leikkely, pitää vaan tallista purkaa ylimääräsiä metallirakenteita edellisen käyttötarkotuksen jäljiltä..
  #3  
Vanha 28.03.2012, 17:10
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Larsanjus Näytä viesti
Halpakaupan plasmaleikkuri. 40A luvataan olevan maksimivirta, ja kyllä sillä vielä 10mm levyyn reikää tulee. Pääasiallinen tarve kuitenki ihan peruspeltien leikkely, pitää vaan tallista purkaa ylimääräsiä metallirakenteita edellisen käyttötarkotuksen jäljiltä..
mitähän nuo plasmat halvimmillaan maksaa??
  #4  
Vanha 28.03.2012, 17:58
Juuso4x4 Juuso4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.10
Sijainti: Oulainen
Viestit: 227
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
mitähän nuo plasmat halvimmillaan maksaa??
Ebaystähän nuita saa muutamalla satasella.
  #5  
Vanha 28.03.2012, 18:04
Larsanjus:n Avatar
Larsanjus Larsanjus ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: Hyvinge
Viestit: 99
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
mitähän nuo plasmat halvimmillaan maksaa??
399€ puuilossa ja kärkkäisellä, toi axel jonka ite ostin. Porlanpajasta saa jonkun toisen mallin (hienomman näkönen) 420€
  #6  
Vanha 28.03.2012, 20:04
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Tuli hommattua traileri. Lavan koko 1850 x 4200, kokonaispaino 2700 kiloa. Tästä on haaveiltu jo monta vuotta.

ps: jos trailerin hankinta mielessä niin tsekkaa www.autotrailerfinland.fi ja kysy Karilta tarjousta. Yllätyt positiivisesti hinnasta!


__________________
Huono tie, parempi mieli.
  #7  
Vanha 28.03.2012, 20:11
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Tuli hommattua traileri. Lavan koko 1850 x 4200, kokonaispaino 2700 kiloa. Tästä on haaveiltu jo monta vuotta.

ps: jos trailerin hankinta mielessä niin tsekkaa www.autotrailerfinland.fi ja kysy Karilta tarjousta. Yllätyt positiivisesti hinnasta!


Mitä makso?
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
  #8  
Vanha 28.03.2012, 20:15
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Mitä makso?
3280 euroa, verolla ja valmiiksi katsastettuna. Laidatki tulee mukana, ite otin ne "rakennussarjana" ku teen niistä irrotettavat.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
  #9  
Vanha 30.03.2012, 22:00
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Tuli hommattua traileri. Lavan koko 1850 x 4200, kokonaispaino 2700 kiloa. Tästä on haaveiltu jo monta vuotta.

ps: jos trailerin hankinta mielessä niin tsekkaa www.autotrailerfinland.fi ja kysy Karilta tarjousta. Yllätyt positiivisesti hinnasta!


eihän noin pieneen kärriin mahdu mikään oikea autokaan...
  #10  
Vanha 30.03.2012, 22:13
_Jape_:n Avatar
_Jape_ _Jape_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 987
Perusasetus

Tuli hommattua 400kg metallia, eiköhän noi huomiseen mennessä ole johonkin projekteihin tuhlattu
  #11  
Vanha 31.03.2012, 10:51
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
eihän noin pieneen kärriin mahdu mikään oikea autokaan...
Kyllä se Kari tekee isompiakin. Ei muutako kysyt tarjouksen.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:01 (GMT +2).