![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mikä lie, mutta ei vituta yhtään.. Verot nousee Duunissa on YT:t Mälläsin tänään Patrollilla yhden Jaguarin keulan Mutta kaikki on hyvin! ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Minkä merkkisiä ja värisiä nappeja syöt? ![]() Tosin siniselle ei mulla vielä ole tarvetta ![]() Mun täytyis saada resepti samanlaisille asap.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja tarkoitat varmaankin tota verojuttua... Minä nyt vain olen edelleenkin sitä mieltä, että Suomessa saa verorahoille paljon vastinetta. Parissa kymmenessä maassa olen käynyt ja mihinkään niistä en Suomea vaihtaisi. Mielelläni tosin näkisin useammankin persun "mitan tulevan täyteen" ja odotankin näiden ihmisten muuttavan johonkin "parempaan" paikkaan/maahan.
|
|
|
|||
|
|||
Sorry jos meni jauhot nenään.Lainaus:
Silti........ Tieto lisää tuskaa......Ja mailman kokemus/katsomus auttaa näkemään asiat paljon paremmin. Mä en edes ole laskenut kuinka monta maata olen nähnyt, riittävästi. Edellinenkin passi tuli täyteen ennen määräaikaa. Suomen hyvyydestä en ole kanssasi samaa mieltä. Normi tupajumi kansalainen voi vielä ajatella että on "lottovoitto syntyä SUOMALIAAN" todellisuudessa se on kaukana siitä. Ja noihin aikaisempiin viesteihin: Toi on ehkä sitä aitoa iloisuutta/oikeaa asennetta kun tökkii ![]() Mä ajattelin pikkuhiljaa siirtyä noihin napin kuluttajiin, olis paljon mukavampaa kun vois hihitellä kaikille vastoinkäymisille . Ja kasvaville menoerille Tosin tällä hetkellä nauru mun osalta vallitsevalla tilanteella on tosi kaukana kuinka kansalaisia kohdellaan kuin lihakarjaa .Kyllä kansa maksaa . On tää näppiksellä nauraminen vaan helppoo . Voi kun muistais koska se nauru on joskus naamalla näkynyt Kaikkea et voi kuitenkaan leimata puoluekannan perusteella, oli se mikä tahansa niin samoin se kohtelee meitä kaikkia valtion toimesta .ps. Itseni luen riippumattomaksi. Nappien väri ja merkki täytyy sit varmaan kysyy lääkäriltä
Viimeksi muokannut H_Nietu : 27.03.2012 23:29 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
No lähe lauantaina Kulmaan offaamaan, niin ehkä saadaan hymy sunkin huulille. Jos ei muuta niin mun ajosuoritusta seuratessa. ![]() (mulla myös apparin paikka ilmeisesti vapaana) Eihä se ilo (offaus) kauaa kestä, mutta kyllä se netissä valittamisen voittaa! |
|
|
||||
|
||||
|
Minä olen kanssasi eri mieltä
Suomi on ihan perkeleen hieno maa asua. Ja jos ei ole tähän maahan tyytyväinen niin ainahan voi muuttaa Ruotsiin.
|
||||
|
||||
|
huomenna laivalle kuuntelemaan mattia
|
||||
|
||||
|
Pajerossa leima,"uus" laatikko on äänetön ja uudet renkaat alla eikä täristä edes rattiin
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |