![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Moro,
Sattusko joku tietämään mikä kartio on ln46/65-Hiluxin raidetangon päissä. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
tuli tuossa mieleen kun katseli noita 5L koneita että meneekö 2l2 vauhtipyörä siihen kiinni kun näyttäs olevan eri pyörällä.
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
mooroo mietin tuossa kun oon katsellut noita 5L koneita että meneekö se 2l2 vauhtipyörä siihen kiinni kun näkys olevan eri pyörällä
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() harva tietää.
Tota ei moni tiedä,ovat harvinaisia noi isommat L-koneet. Nois 2Lx koneissa on kahta vauhtipyörää,ja taitaa 2l2-t koneisiin päteä myös. Eli 220mm kytkimellä 8 ja 6 pulttisella vauhtipyörällä ja uudemmat 240mm kytkimellä jolloin aina 8 pulttinen vauhtipyörä. Kaikissa L sarjan koneissa on suuria yhtäläisyyksiä joten kannattaa vaan kokeilla ni sillä selvii parhaiten.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Uuden hilun löpönkulutus
Toiskifoorumiltakin tuossa jo kyselin 144 hepoisen hilun kulutuslukemia, vailla vastausta...
Eli ittellä nyt tää uus feislifliti alla, ja meinaa tuo kulutus sylettää. Ei kulje alle 9l/100km mitenkään, 9,5 on aikalailla totuus. Entinen oli 2005 vuotinen hilu tte:n boksilla varustettuna, sillä ajelin 235 tkm ja kokoajalta on kirjanpito - kulutus keskimäärin 7,6L/100km. Mittarivirheen oon huomioinu laskuissani, mutta nouseeko kulutus muka noin radikaalisti 205x82x16 nakit versus 31x10x15?? Vai pitääkö tuo ryökäle viedä heti "optimointipajalle"??? |
#7
|
|||
|
|||
![]() Pissapojan sulake
Iltaa, voisko joku asiasta tietävä ystävällisesti kertoa missä sijaitseen -89 ln 110 hiluksissa pissapojan sulake?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän se ole siellä kuskin jalkatilassa vasemmalla missä kaikki muutkin.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Oliko edellisessa hiluxissa kanssa isommat renkaat? Kyllä tolla rengaskoon erolla saadaan jo valtava ero polttoaineen kulutukseen. Käverilla on '06 L200 vastaavalla rengaskoolla ja jollain lastulla ja kulutuslukemat kanssa tota 9,5 litraa satasella.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#10
|
|||
|
|||
![]() Uuden hilun löpönkulutus
Juu, vanhassa oli alkuperäiskokoiset sirkkelinterät, 205x82x16 bridgen at:t. Vastaavat bridget on nyt tuos uudessakin toki kokona tuo 31x10.5x15.
Kele, kaippa sille vaan sitten soppa maistuu... |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
siinä kone vaihto ehdot : 1983–1987 2,366 cc 22R I4 SOHC 72 kW (98 PS; 97 hp) at 4800 rpm 174 N·m (128 ft·lbf) at 2800 rpm 1983–1985 2,188 cc L I4 Diesel 46 kW (63 PS; 62 hp) at 4200 rpm 126 N·m (93 ft·lbf) at 2800 rpm SR5 long bed only 1983–1984 2,466 cc 2L I4 Diesel 62 kW (84 PS; 83 hp) at 4200 rpm 165 N·m (122 ft·lbf) at 2400 rpm 1986–1988 2,466 cc 2L-T I4 Diesel FI turbo 69 kW (94 PS; 93 hp) at 4000 rpm 216 N·m (159 ft·lbf) at 2400 rpm 1983–1987 2,366 cc 22R-E I4 SOHC FI 78 kW (106 PS; 105 hp) at 4800 rpm 185 N·m (136 ft·lbf) at 2800 rpm 1985–1986 2,366 cc 22R-TE I4 SOHC FI turbo 101 kW (137 PS; 135 hp) at 4800 rpm 234 N·m (173 ft·lbf) at 2800 rpm 1987- 2,958 cc 3VZ-E V6 FI 112 kW (152 PS; 150 hp) at 4800 rpm 244 N·m (180 ft·lbf) at 2400 rpm 1983- 1,626 cc 1Y I4 1983- 1,998 cc 3Y I4 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |