Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.03.2012, 20:59
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Eihän tuossa mitään kun sovitaan poliittisesti ja alueellisesti että sieltä aletaan vähentämään missä eniten on asutusta jolloin poliisien tiheys/asukas pysyy kohtuu vakiona.
Haluaisin vain nähdä senkin metekan mikä syntyy kun Helsingin poliisi ilmoittaa vähentävänsä 75% väkimäärästään ja poliisilaitokset ovat avoinna ma-pe 07-15.30 ja muina aikoina paikalle tullaan kunhan joku joutaa.
Sama meno sitten palokuntaan ja sairaanhoitoon ja aloitetaan menokersinta sieltä kehä III sisäpuolelta ensimmäisenä.
Tai sitten voisi alkaa ihan oikeasti karsimaan vaikka kehitytukiapuhuuhaa-määrärahoista, pakoilaiskiintiöistä ja niden elausmenoista jne jne jnejne...

Kyllä ne muutkin mat hoitaa ensin oman tonttinsa ja jos/kun aikaa tai kiinnostusta jää niin sitten pohditaan muita jos viitsitään... täällä vaan pitää olla EU-mallioppilas ja tehdä kuten sanotaan tai ei olla ytimessä...
Vittu mit paskaa

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Kytätäänpä toisiamme Orwellin hengessä" VonLeka Chit-Chat 0 13.03.2010 13:32


Sivu luotu: 03:04 (GMT +2).