![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo, ja vanteisiin ehkä vihree straippi raita? Vaan on se hieano nyttenniin! t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
maalaa ismo matta musta ja rodi liekit!
![]() sviddu mie oon ihan myyty kyl tolle konijeepin vaihtoehto KAKKOSELLE ... tuo kettu kyl kruunaa koko homman! melkone velho ku sie osaat tollai vaa kuvia muokkailla![]() konepellin ku saisd sattumaa hyvin eikä erikoisesti ni tuo raita homma helpottus kummasti ![]() mistäs sie muute tuon ketun kuvan löysit?? iha kvg? vois tarra pajal sanoo mist löytyy ja tekisivät tollasia ![]() ja sitten. . tuliko ajettua jeepillä ja paistettua makkarat ja piettyä hauskaa? ei. voi vittu! pika kelausta päivästä: aamul pajalle tarttaa jeeppiä ja ei sitte millää käyntiin ja akku loppu. no puusteria ja kuumailma pöhötintä peliin. tulos oli et sulatin sit sen ainoon sopivan putsarin letkun paskaks. lutkut irti ja suoraa imusarjaa lämpöä ja lähti. pika testi ajo pihalla ja eiku löpön hakuun joutsenoon veljen kanssa. no unehtu löpöt ostaa mut käytii samal hakemas lemiltä 1kpl UAZ kardan ja 1kpl Blazer kardan. ei tolla orgiksella uskaltanu pitemälle päästellä. taka kartaanista tuli ny semmone et etu osa UAZia, keskellä ves johto rööriä 60mm ja takana jeepin orgis lunssi mis ristikko. täs vaihees keli oli mitä mainioin ulkoiluttamaan autoa mettään mis ei oo pyyhkiät toiminnas viel... ei luntaräntää tuli ku sieltä esterin ......... no sit hipelöimää korin kiinnitys pultteja... vaihoi pitemmät ku tuntu et ei oo ku inan kierteillää ku jeepis on semmoset prikka levyt upotettuna korin sisälle mis kierre. no kierrehä se korkkas viimesestä tietty ja sen kans tapellessa meni nii kauan et oli jo pimiää.. ja luikkuja ei viel oo![]() ja pitihä se sinetöidä ilta hajottamalla M10 rst pultista kierre rungon sisälle ku vaihtelin ajankuluks keulapalan pultteja. eli teki normal katastroohvit leikkas kiinni ja ei hahu laikka ei nytky ei mikää katkasee muute ku plasma.... ja siin palas sit sinkit... voi vittu mikä super anal gay fag shit päivä! nii ja vitutus päissäni laskin paineita huomista varte ni oik puolen etu fillari vuotaa. 0,2 joka kumis nyt kai ne ny vanteel kestää emt. luvassa lunta ja paljon. no katellaa huomen lisää mitä hajoo ja menee vituiks ![]() ihQQ ku sai avautuu niinQ
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
Ketun kuva!
Eikäku vetään Corsaan vaan tehosteväriks tota maastovihreetä.
Joo toi kakkos versio on siistimpi viel. Eiks toi kettu oo jostain Disneyn piirretystä? t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#4
|
|||
|
|||
Täältä vois löytyä vaikkei ihan tuotaLainaus:
http://translate.google.fi/translate...ation/fox.html |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Illalla sutasin pikasest joutessaan... Kettu löytyi googlella.. Tuosta nappastu se tötsikettu: ![]() ![]() Ja tietysti luu ulkona!
__________________
Jeep ISORY Viimeksi muokannut KoniJeep : 24.03.2012 23:19 Perustelu: Kuski rattiin! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
ei saatana!!!
![]() ![]() tuo on hieno!![]() tosiaan jyy tuo kaari on vaan umpi ruosteessa ei maalattu. polanteita ku työnneltii pyökkäril ni kauha vähä hipas kaarta ku oli tuol hangessa ja ny sit pitää vaihtaa pääkaari ja vähä muutaki. ja sinkkii se tuokin lähtee ![]() tein itse ja säästin.. väärässä paikassa ![]() tänää koe ajettii jeeppiä koko päivä. ekaks käytii ajelemas kone uria. paluu linja kusi vielki käytii korjaamas pajal sit takas mettään. lunta ei ollu urissa paljoo mut yks mukava mäki siel oli jota jonku aikaa hangattii. sit hurautettii mettä tietä jokune kilometri. väli oli kelkan uraa pohjana. eka jumi tuli mettästä tielle penkan yli masusta kiinni. 2min lapiointia ja matka jatku. täs paikassa huomattii valmetin infernaalinen voima heilauttaa autoa sellai kivasti ku oli ojassa jiirissä ja koitti kytkimel lirpautella pitoja nous toine puol korista n:5-6cm.. ja dementikko hiihtäjä mummo sattu siihe kehumaan et on pojilla yritystä ainakin![]() nälkähä tuos ajaes tuli ni käytii makkaralla nii kivasti lämmitti aurinko et meinas nukahtaa laverille![]() sit siirryttiinki appiukon mettään. siel oli vanhoja rakvaattori uria mut tylsältä tuntu ni tehtii sit vähä lisää umpiseen. sielt ei oo kuvia ku kesto seisokki päällä työnsin yhtenä kyrpänä ku oli nii kivaa pakollinen tosi trendikäs kuva kyyl se 20 metriä kulki tuossa lumi määrässä mut sit riitti viddu mikä keli viel sattu ku pinnas kova hanki, välillä höttöä ja pohjal iha nuoskaa. pikkaseki ku kaivo syvemmälle nosti mukavat nuoska lumi mällit fillareitte etee. ja tojotan villarit oli vaa lisä punttina ku on suht kepeä tuo perä ja saman siiätettii jousia ![]() veli antti halus väkiste oman JEEPPINSÄ kuvaan kans ![]() ultimaattista keveyttä haettaessa on vaikka katkottava pultteja ![]() eli rikkoutumis saldo. - 1kpl pyöränpultti - taka kartaanista löysty pultit jakikse päästä 1 oli jo lähteny livohkaan - tehostin vainaa. kavitoi vaik uuvet ölpät ja oikee määrä. - vitullista rallatusta rupes kuuluu konehuoneesta. ei siinä mitn. aivan saatanan hauskaa oli! enempi ois saanu olla lunta... ja vinssi
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hienoo kerrassaan!! Harmi kun jää näyttely näkemättä.
|
|
#8
|
||||
|
||||
im doing your mom
ei se mitään. myö tullaa kesällä sinne kuopion suunnalle käymään
![]() nii tuli sit ilmotettua ittesä ulkomaan safarille jo vaik viel ois aikasta paljon tekemistä viel ja se leimaki pitäs saaha![]() 2 asiaa huomasi ku purin navan veke. toi warnin napa lukko on viel helpompi purkaa vaik kännissä ku tos 83" vuoden mallissa JA miks tuosta vetarin päästä puuttuu pooria 10mm maltkalta? ei tuo näyttäne vaikuttavan mitään eikä oo uusi vamma mut omituista khyl iha huolel on metallit ottanu seksi aktia joskus keskenään.kokeillaas vaihteeks tällästä. eli usa kohtaa cccp:n ja laitetaan väliin viel made in suomalia adapteri laippa. harmillisesti ei ihan käy jako pulteissa. se mite se tuol jo oli työ ette haluu tietää! ![]() piti varapyörän paikkaa jo ruveta vuntsimaan. tuoho se ainaki mahtus. ei katolle. eikä oikee mahu taka seinää vastekkaan.. kahteen suuntaan pitäs saranoida viel eli alas lasku ja taka luukku tyylisesti sivulle. ja kuka muuten tietää minkä kokone kuusio kolo avain käy noihi warnin napa lukon kuoren pultteihi.? tiheä pintainen harva karkea vasemman kätinen 2,3tuumasosanen?? kahesta normi mm avain satsista njet löytyny sopivaa. ... mut kylhä ne auki sai.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tällaisen kertomuksen olin joskus kirjaillut tuonne kerhon sivuille, mutta kun ei enää muista mitä oltiin tekemässä, uudempaa vai just tuota vanhempaa
![]() "Tuli tuossa vastaan yksi mielenkiintoinen avainkoko kun Arin kanssa meinattiin purkaa DANA44 akselista napalukot auki ja ihan vaan kurkata mitä ne on syöneet... Hommahan tyssäsi heti ensimmäiseen tarvittavaan kuusiokoloavaimeen. Kaikki sata olemassa olevaa millistä ja tuumaista avainta kokeiltuamme totesimme ettei perkele voi olla mahdollista tällainen! Lopulta piti ihan tönärillä alkaa mittailemaan että mikähän tää sit on ja tulokseksi Ari sai n.3,5mm. Eihän siinä sitten mitä muuta kun seuraavana päivänä kaupasta "ostamaan" sellaista avainta, tuloksella että kaikki myyjät sanoi ettei sellaista ole olemassakaan, tämä tosin sen jälkeen kun kaikki tuumaiset sarjat oli jo revitty auki ja mitattu... Tänään sitten autourheilussa tuli jälleen tuo hauska avain puheeksi ja jo kaikkien "tietäjien" luovutettua sattui ihan vahingossa silmään joku halpissarja jossa oli se muista sarjoista puuttuva avain!!! Onni matkassa... Ja se kokomerkintähän on: 9/64" Eli 1/8" ja 5/32 välistä." |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |