Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.05.2004, 18:40
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

jeps.ei niihin sauvoihin kannata paljon kosketella,mitä ny alkuperäisiin mittoihin jos on väsyneet.joustot menee todella tönkkiin ku ruuvailet niitä kireemmälle samalla pyöräkulmat menee perseelleen.tulee kova keula.mä olisin samoilla linjoilla tapsan ja petr:n kaa

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:King cap O/M/V Ajoneuvot 0 05.03.2008 22:52
m:-85 4wd king cap pete77 O/M/V Muut 0 19.05.2005 18:36
M: King Cab 4x4 -85 O/M/V Muut 5 27.05.2004 13:50
King Cab Rabarberg Tekniikka & Jutustelu 9 27.02.2004 20:47
M: TD King Cab 4x4 O/M/V Muut 0 28.10.2003 10:15


Sivu luotu: 15:12 (GMT +2).