![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
vastasit jo kysymyksiin ![]() jos ei tule kilpiin takapäähän kempi on yks vaihtoehto. ja mahdollisesti soa ilman sitäkin pärjää mutta antaa jonkunverran isommille kumeille tilaa. hyvillä renkailla jo itsestään pääsee pitkälle.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mites toi soa:n toteutus menee, muutakun siirretään akseli lehtijousien alle...mitäs muuta joutuu puuhasteleen??
Miten noi tasaus Pyörästön lukot toimii? Lukittuuko vasta sitten kun toinen pyörä alkaa sutimaan? Eikös joissakin lukoissa oo "ohjaus" paineilmalla ja joissakin tojotoissa vaijerilla.....? |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Muuttuu kaatumatautiseksi soan jälkeen. Lukkoja on automaattisia palalukkoja ja sitten kytkettäviä lukkoja. Kytkentä voi olla vaijerilla,paineilmalla,sähkösolenoidilla. Automaattilukot halvimpia. Lukkojen toimintaperiaatteista on täällä paljon keskusteluja,kannattaa käyttää hakuoimintoa. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kannattaa selata palstaa haulla. On noin miljoonakolme keskustelua ko. aiheista.
Mutta soa oikeastaan yhtä isotöinen kuin muutos kuin tukivarsin/panhardilla toteutettu kiekuraalusta ja on sitten ihan eri planeetalta. Suikkelissa toimii myös lock-right tyyppiset lukot takaaleksilla, hinta arbiin verrattuna noin puolet. 410 vaikeahko löytää vaan. Ovat katulaillisetkin. Napalukoilla ei juurikaan hyötyä, eikä vaikuta etenemiseen millään tapaa. Suikan tärkeimmät muutokset: -renkaat -välitykset -lukot -välitykset -lukot ![]() -sami- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lisätään samin listalle vielä panssarit niin homma puikoissa
![]() Rälläkällä tilaa 31" renkaille, jakolaatikkoon tiuhempaa välitystä, pohjaan ja tasauspyörästöihin panssarit, vinssi keulille, pari tuumaa korottavat jouset, taakse vaikka palalukko ja siitä suoraan ajoon.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mitä eroa on 410 ja 413 , muuta kuin koneen koko?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
akselit ja latiikot |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lähinnä akselit ovat 413:sta vähän järeämmät, sekä viisivaihteinen laatikko. Jakolaatikkokin on parempi, johon sopii myös ameriikan välitykset. Tosin 410:ssä on myös merkkivalollista jakolaatikkoa, joka taitaa olla lähes sama. Loput ovatkin lähinnä kosmeettisia pikku eroja.
__________________
-Pauli- |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |