Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.03.2012, 18:04
Solmurauta Solmurauta ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.03.10
Sijainti: etelä-karjala
Viestit: 70
Perusasetus

Tässä joku viikko sitten olleessa keskustelussa oli juuri samasta aiheesta eli hakua voisi koittaa myös käyttää:

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=94664

__________________
Holset siellä lukee..
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.03.2012, 18:11
offimies offimies ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.03.12
Sijainti: Haapavesi
Viestit: 6
Perusasetus

kyllä minä tuonki jutun luin vaa eipä paljo hyötyä asioihin ollu...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.03.2012, 18:19
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Ei siinä mitään, mutta oli siellä jyrdeni ja muut heput ihan samalla lailla kertomassa asioista kun täälläkin. Hajoaa vaan juttu leveemmälle ja leveemmälle, kun alotetaan uusi threadi vaikka vanha ja melko tuorekin olis käytettävissä.. Sitten se paljonpuhuttu haun käyttö vasta turhaa onkin.

Mutta joo, asiaan. Onko se nyt niin että sinne kannattaa laittaa noita galaksin ympäri ajettuja merssun turboja,joista osataan nyhtää rahat pois, vai oisko joku muu ahdin hinta-laatusuhteeltaan edes kohtalainen?? Onko kukaan kokeillu ebaysta/muualta kiinalaisia kopioita? Mahtais ne metsässä kestää kunnei kuitenkaan vedot ole ihan jäätävän pitkiä täyskaasulla ym. Kokemuksia?
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.03.2012, 18:38
Solmurauta Solmurauta ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.03.10
Sijainti: etelä-karjala
Viestit: 70
Perusasetus

Joku moderaattorin tapainen voisi vaikka yhdistää nämä kaksi topikkia jossa paheron ahtimesta keskustellaan.
Mikä on nyt tässä tehotavoite?
Toisessa viestiketjussa mainitsemani Mitsun TD05 ahdin riittää mainiosti sinne pariin sataan heppaan ja toimii ainakin 2,4l Tojon tiisselimoottorissa oikein hemmetin hienosti.
__________________
Holset siellä lukee..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.03.2012, 18:42
offimies offimies ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.03.12
Sijainti: Haapavesi
Viestit: 6
Perusasetus

tehotavoite nyt ei oo ku semmonen että saa tuon "ahistimen" pois ja turbon tilalle. voisha sitä sitte kokeilla penkittää huvikseen että paljonko tuo lisää
Pysytään kuitenki näin aluksi alle 200 nii paikat kestää...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2012, 22:11
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Solmurauta Näytä viesti
Joku moderaattorin tapainen voisi vaikka yhdistää nämä kaksi topikkia jossa paheron ahtimesta keskustellaan.
Mikä on nyt tässä tehotavoite?
Toisessa viestiketjussa mainitsemani Mitsun TD05 ahdin riittää mainiosti sinne pariin sataan heppaan ja toimii ainakin 2,4l Tojon tiisselimoottorissa oikein hemmetin hienosti.
TD05 mikä,tuo pelkkä TD05 kun ei mitsun ahtimissa kerro vielä tarpeeksi. Esim kun tuo 2,5TD:n vakio ahdin on TD04-09 ja muistaakseni 2,3TD:nvakio on TD04-12 niin koko eroa on reilusti ja muutenkin ahtimet ovat aivan erinlaiset.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hodariin uutta ahdinta??? Kratz Tekniikka & Jutustelu 1 15.08.2010 15:14
gr patrolliin isompaa ahdinta? jv Tekniikka & Jutustelu 7 14.12.2008 09:45
m: 3 turbo ahdinta psychobilly O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.06.2007 11:11
8 X ahdinta v8 motissa.. Kovakalu69 Linkit 3 04.05.2006 09:19
Hilux evo1 projektikuvia+hieman ahdinta Michael Tekniikka & Jutustelu 0 01.08.2005 19:41


Sivu luotu: 15:00 (GMT +2).