![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Laittakaapas kuvia konehuoneesta te joilla on nuita turbotettuja käppejä! Itse oon ihan amatööri turbojen kanssa mutta eiköhän sinne jonkulaisen sais paikalleen kun alkais laittamaan ![]() Ja tosiaan joo, reilu 100 hummaakin ois jo riittävästi.. Ihan käyttöautona mutta nuilla tehoilla vituttaa suorastaan ajella kun mihinkään kerkeä ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
ei näköjää meikäläinen osaa kuvii tänne linkittää mut täst... http://s1058.photobucket.com/albums/...rrent=0012.jpg ems viikol varmaa tulee parempii konehuonekuvii ku toi kuuleripäivitys valmistuu....
Viimeksi muokannut juuso85 : 18.03.2012 21:01 |
|
|||
|
|||
![]()
ja ihan amatööri määkin vielä oon noitten turbohommien kanssa... ei oo muita tullu ahdettuu kun tota kinkkukaappiparkaa...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
tossa on se motonetin pikkukuuleri... öljybpaine on haarotettu öljykellolta ja paluu on alipainepumpun kans samas... porasin sen nipan isommaks ja kaveri tikkas 16mm putkee pätkän siihen kii ni menee varmast öljy tarpeeks nöyräst läpi. pakosarja on itse tehty ns kynttilänjalka. se on ny kolmas erilainen tossa konees ja kyl toi mahdollisimman lyhyt sarja ja melko pieni putki tuntus pelaavan kaikki parhaiten.... tee vaan sarja ite ni saat turbon sopivaa paikkaa ja downpipelle jää paremmin tilaa. ja laita nippa siihen sarjaan et pääsee pakopaineita seuraileen nii ei käy sit mitää vahinkoo...
|
|
||||
|
||||
![]()
SD23 kone antaa n 148hp... Eli kyllä noissa vekottimissa potentiaalia on (lue = aliviritettyjä tehltaalta).
Kunhan joskus pääsen siihen tilanteeseen että joutaa ajokinkyä seisottaa niin nakkaan TD:n seuraksi turbon.. |
|
|||
|
|||
![]()
Mites sd kone on kestäny nuilla tehoilla?
|
|
|||
|
|||
![]()
Oliko se jokusen tuhatta kilsaa vai?
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |