![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ostetaan Mulla ois joutilaana ainakin vetoakseleita ja murroksia. Pari perää löytyy kans. Toinen on avoin ja toisessa kemppi. Nyt en muista onko se avoin eteen vai taakse. Hitsattu on kuitenkin taakse.Ostetaan |
|
|||
|
|||
![]()
minkä hintanen ois hitsattu perä?
|
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs se avoin perä maksais ja olisko kuvaa kun on oma takaperä irti niin vois verrata ja
varalle ostaa?? |
|
||||
|
||||
![]()
mulla on sellasia tehostettuja simpukoita jotka saa rungon sisä puolelle.
|
|
||||
|
||||
![]()
OT: Vahingosta viisastuneena kannattaa laittaa tuollainen rungon sisäpuolelle tuleva simpukka suzukiin.
|
|||
|
|||
![]()
Minkälaisia? Olisko kuvaa tai tietoo et kuinka paljon joutuis sovittaan jne...??
|
|
|||
|
|||
![]()
sori ku en oo vastannu. meni topikki hukkaan. laita mulle sposti osoite vaikka yv.nä nii pistän romuista kuvia. ei oo kalliita hiluja ku ylimääräsenä ovat.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan HJ61 iskarit (pitkät) | jussinhj61 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 06.10.2011 20:46 |
Ostetaan pitkät iskarit | landsuiceri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 20.05.2011 19:07 |
Myyty Pitkät iskarit | Racingrabbit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 27.01.2009 19:55 |
Pitkät iskarit | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 17.10.2008 16:10 |
Mitkä ne nyt oli ne pitkät bj:n iskarit | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 16.06.2005 14:15 |