![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
tollanen pitäs kyllä saada
|
|
|
||||
|
||||
|
teami paitaa pukkaa
jäsenille tämmöstä riepua..... ja kannattaja jäsenille tämmöstä
|
|||
|
|||
|
jos asiallista g-puuhaa voi hupparin ostamalla tukea niin paahan heti yks tänne!
|
|
|
||||
|
||||
|
^^^^^^
Support that too ![]() voidaan -mxä- mennä sitten kylille levittämään hyvää Gee henkeä
|
||||
|
||||
|
nyt joutuu hiukan oottaa, ei viiti yks kerrallaan teettää joten seuraavalla kierroksella sitten.... tilaus on kirjattu järjestelmään.
|
|||
|
|||
|
Tänään oli vuorossa jarrutestiä rullilla. Testi paljasti pikkuisen ilmaa oikeesta etusatulasta, käsijarruvaijereitten hienosäätötarpeen ja viallisen jarrutehostinpöntön. Muuten toiminta mittareilla todettuna on hyvä.
Eli omituisen poljintuntuman syy vissiin (toivottavasti) löytyi. Kun auto on käynnissä jarrutuksessa poljin hiipii kohti pohjaa. Kun auto on sammuksissa poljintuntuma on normaali. No toivottavasti varaosakasasta löytynyt tehostinpömpeli toimisi järkevämmin. Puslatemppu auttoi ajokäytökseen radikaalisti eli jopa tällä hetkellä alla olevilla all terrain kumiloilla (pokkerit) ajettavuus on hyvä. Uskallan näiden kokemusten perusteella suositella muillekin asian kanssa tuskaileville. Köykämiininen keskikonsolin jatke on myös ilmestynyt penkkien väliin. Sen alle sopii piuharytö ja päävirtakytkin piiloon. On siihen jonkinlainen säilytyskotelokin ilmestynyt. Kuvia tulee joskus myöhemmin. Katsastusreissu olisi taasen aavistuksen realistisempi haave kun laitettavat kohdat loppuu väkisillä kesken. |
|
|
|||
|
|||
|
Eli omituisen poljintuntuman syy vissiin (toivottavasti) löytyi. Kun auto on käynnissä jarrutuksessa poljin hiipii kohti pohjaa. Kun auto on sammuksissa poljintuntuma on normaali. No toivottavasti varaosakasasta löytynyt tehostinpömpeli toimisi järkevämmin.
Mulla tuohon epämääräiseen vajoamiseen ei auttanut muu kuin pääsylinterin vaihto, vasta toisella käytetyllä sylkyllä poljin muuttui normaaliksi. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nivan muokkausta orggisluokkaan (valmis.) | Patu925 | Maasturiprojektit | 77 | 11.04.2011 20:28 |
| Myyty G-Mersu | timoanterol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 02.09.2010 20:49 |
| Myydään G Mersu | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2010 19:10 |
| Ostettu G. Mersu | JEO | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.12.2009 11:05 |
| m: mersu | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 11.08.2003 13:47 |