![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
-Elämä on laiffii...
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|
||||
|
||||
|
Katselin postit lävitse ja forttumi palauttaa 102e sähkökatkoksien takia, ihan kiva raha kun sattui sellaiseen kohtaan ettei rahaa ole, kyllä tolla vähän ruokia ostelee
|
|
|
||||
|
||||
|
1 päivä enään töitä ja sit se olis about 1,5vko Teneriffalla lepäilyä ja maisemien hämmästelyä. JESSSS!!
2 vuotta takaperin oltiin viimeks ja kyl noi Teide tulivuoren ympäristön maisemat oli komeita, eli siellä tulee takuu varmaan uudestaan käytyä autolla pyörimässä nytkin. Muutenkin pienemmät tiet kulkee hienoissa paikoissa ja tasamaan tallaajalla riittää katseltavaa ![]() Saattaa taas bongata jotain outoja maastokulkineitakin. Tuommoinenkin olis kiva olla omalla pihalla ![]() Trine tytteli oli viimeks niin pikkunen, että ei oikein reissusta muista, kuin kuvien kautta, joten nyt on kova halu päästä uudestaan näkeen esim näitä: Ja tietty delfiinejä.....kyl mäkin noista elukoista pidän, joten kelpaa oikein hyvin mulle mennä päiväks eläintarhaan. .....päivä vielä hääräämistä ja sit pääsis lämpöiseen ja meren kuohuja kuunteleen. |
|
|
||||
|
||||
|
Ei ollutkaan Opelin tankista imuputki poikki. Olin näköjään kaks letkuu laittanu väärinpäin. Vaikka olin varma et ne on oikein päin. Säästy siltäkin tankkijumpalta.
|
||||
|
||||
|
Vihdoin sain Jimnyyn uuden ratin vahan ja haisevan paskan tilalle! Ja maksoi ihan 42€ saksasta airbagin kera. Swiftin ratti, mutta täysin samanlainen kuin Jimnyn oma, mutta vain mustan värinen
![]() Vielä kun jaksais laittaa paikoilleen...
|
||||
|
||||
|
Mikä lie, mutta ei vituta yhtään..
Verot nousee Duunissa on YT:t Mälläsin tänään Patrollilla yhden Jaguarin keulan Mutta kaikki on hyvin! ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Minkä merkkisiä ja värisiä nappeja syöt? ![]() Tosin siniselle ei mulla vielä ole tarvetta ![]() Mun täytyis saada resepti samanlaisille asap.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |