![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Eli tänään sitten väännyin tuonne auton alle irroittelemaan niitä jarruputkia, no ei tässä mitään putket lähti nätisti irti jne. Olin kuitenkin edellispäivänä sopinut yhden korjaamon omistajan kanssa, että tulen sitten niiden irtoputkien kanssa sinne korjaamolle, ja tehdään uudet vastaavat. Ajoin korjaamolle toisella autolla, niin eipäs äijää näkynyt missään, joten taas takaisin hoojiin luokse, ja tuli mieleen, että kun nyt auto on jarruremontissa niin voisi sinne takajarrurummun sisälle vaihtaa ne lyhyet vaijerit siihen käsijarru systeemiin. no ei muutakuin rumpu irti, ja näky oli sitten tälläinen: ![]() ![]() Voi helvetta, tuo vuoto on aivan lyhyen ajan sisällä alkanut, koska rummun ulkopuolella ei näy öljyvaseliinia yhtään. ![]() Tuo nyt sitten selittää jarruvoimien eron takapäässä. Ja edelleenkään sitä korjaamokaiffaria ei ole näkynyt, vaikka kuinka sovittiin, kele!
|
|
|
||||
|
||||
|
Vituttaa niin maan perkeleesti toi suzukin laatikkojumppa, olisinko jo 8 kertaa 2päivän sisällä nypännyt ton laatikon irti ja laittanut takas. Moottori tosin tossa pukissa, mut kuitenkin.
Kun ei irrota niin ei irrota, ei voi käsittää... Kohta meen ottaan kuvat jokaisesta asenusvaiheesta tänne jos joku näkis teenkö jotain väärin.... kele
|
||||
|
||||
|
Jallu loppus
|
|
|
||||
|
||||
|
naapuruston oma pelle
![]() oikasee mun tontin läpi mönkkärillä ja ajaa mun metsän/tontin läpi tietä johon ei ole ajo-oikeutta.. ![]() ![]() TIE MAKSU RULES...
Viimeksi muokannut mäksä : 18.03.2012 03:44 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |