![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo,elikkä nyt olis se parempi moottori tuolla konehuoneessa ollu jo viikon päivät, mitenkä se tuo TD 25 moottori kestää turbotuksen, pystyykö sen vakio sarjan kääntää ympäri ja toimiiko sillä ratkasulla jos sen pystyy pyöräyttää??
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Risukärsähän teki itte uuden pakosarjan, voi olla hankala kääntää alkuperäistä sarjaa, vaan enpä ole koskaan kokkeillukkaan...
Hep! sitte Cybressille vastapallona kymysys, kitiseekö siulla ne Rough countryn ylätukivarret, mitkä tuli korosatsin kansa?? Mulla nuo Calminit pitää aivan jumalatonta metakkaa!!! Mitähän se tuumais jos porailis rasvanipalle reijjät sinne yläpuolelle??
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ei mulla kitise ku mulla o niissä rasvanipat originaaleina... keskelle ku poraat reiät ja teet kierteet ni awot....
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joo noita nippoja o tullu laiteltua jonku verrran lisää ku ei oo kaikissa paikoissa ollu missä olis hyvä olla.esim tarvike mallin apusimpukassa ei ollu nipan paikkaa ni pitihän siihen laittaa ku tuli hommattua pronssi holkit niitten kumiletkun pätkien tilalle...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ainaki 87 vm on nippa vakiona siinä apusimpukassa...+ muissa nivelissä...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Käyrällä vaan ylöspäin pakosarjasta ja turbo siihen,tällai kaveri tehnyt monta ja ihan hyvin on pelannut,tuollainen viritys menee näissä meidän hommissa läpi kuin väärä raha sokealle.
Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 18.03.2012 00:45 |
#9
|
|||
|
|||
![]() turbotushommista
mul on jossain kyl autokädikuva siitä td motin pakosarjanlaipasta ni saa poltettuu laippoja, tosin erillisiä... ja td tyypin koneet kestää aika paljon ottaa löylyä... ittellä ollu ongelmia lähinnä kytkimien kanssa. kävin joku aika sitte penkis ja oli 272hv 460nm ahdot noin 2.5 baarii tämä siis td27t moottorista, mutta samalla ahtimella ja pumpulla olen ajanut myös td25 moottorilla. kyllä siihen kannattaa pakosarja liimailla itse ni jää paremmin tiloja rassailla muutenkin. ja tosiaan mulla eka turbotus oli sillon 0.9baarii ja tehoi oli 145hv ja 270nm... sen se vakiokytkin vielä piteli, mutta paljon siitä ei pystynny nostaan ku alko lipsuun...
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Itsellä kans pyörinyt mielessä tuo turbotus, vakio pakosarjalla toteuttaa ja muutenkin mahdollisimman vähän rahaa pitäisi siihen käyttää.. Millaisiahan tehoja tuomosesta 460tkm ajetusta td25:sta viellä uskaltais ottaa että kestää? Jos edes reilu 100hv sais niin olisin tyytyväinen ![]() Minkälainen turbo?? |
#11
|
|||
|
|||
![]() Sopivasti ajettu...Lainaus:
Itse nostasin koneen ylös ja laakeroisin alakerran, mutta mikäli nyt se sata hummaa riittää ni se kyllä sieltä löytyy... Ahtimeksi vaikka Garretin GT2508, tai sitten KKK mallia en nyt muista (mut löytys 300TD MB:stä). Itsellä jälkimmäinen menossa (paikallaan jo) Mitsun Pajerossa 2.5TD:ssä ja oishan siellä ollut toi Garrettikin laittaa. Tai sitten KKK K14, joka on 2.5 Ivecosta lähtösin. Yms... |
#12
|
|||
|
|||
![]()
joo ei noi kilsat haittaa tossa mitään... pakopaineita on hyvä seurailla ku ahtimen laittaa ja välijäähy on ehdoton noissa jälkiturbovehkeissä... noi edellämainitut ahdintyypit on ihan sopivii tohon kokoluokkaan mut jos uutta ahdinta niin sitte holsetti tietenkin!
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Juu...Lainaus:
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Oli sitte edelliseltä sepältä jääny etupäästä vetarin laipan pultit kiristämättä
![]() nips ja naps ja oho ![]() vissiin 4 kpl puuttu kokonaan vai oliko 2 ja loput poikki ![]() ![]() onneksi tuli ostettua se varaosa tötterö ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |