Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2012, 15:08
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Ihan itsekkö meinasit tuolla ruisailla?

__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
  #2  
Vanha 16.03.2012, 15:21
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Ihan itsekkö meinasit tuolla ruisailla?
Ehkä vähän pitää itsekin testailla

Vanhempi tyttö saa tuon alle juhannuksena kun täyttää 15 v. Oli Vantaalla Suomen Polkupyörätukussa -50% skoottereista niin piti hakea yksi kappale kotiin.

Siis tuolla: http://www.suomenpolkupyoratukku.fi/index.php?main_page

Oli pirun halvalla skoottereita, pyöriä, varaosia, ajotarvikkeita jne. Ja väkeä oli ihan poskettomasti. Koko varaston tyhjennys vain pe-su.
__________________
Tumpula Racing Team
  #3  
Vanha 16.03.2012, 19:59
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

tiiseli mersun rakennus tarpeita

  #4  
Vanha 16.03.2012, 20:09
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Huskun 351G moottorisaha ku halvalla sai... Hydrauliikka letkua 0,5m missä prässipäät 1/4" suora ja kulma... Kaksois nippa... 3x 60,3 hitsikäyriä.. 3,17m 60,3x tuubiputkee...
  #5  
Vanha 16.03.2012, 22:28
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Vikakoodinlukija ..lukee kyllä koodit mutta ei halua keskustella auton kans enää niitte poistosta...wattu!!
  #6  
Vanha 16.03.2012, 22:40
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Viestit: 562
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Vikakoodinlukija ..lukee kyllä koodit mutta ei halua keskustella auton kans enää niitte poistosta...wattu!!
Minkähän merkkinen lukija ja minkähän merkkinen auto? Jotkut auton valmistajat kun on kierouttaan vähän vaikeuttanut noiden omien datojensa poistoa.
  #7  
Vanha 17.03.2012, 11:01
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Automaattimaski, nyt on kivempi sulattaa pajero kasaan!
  #8  
Vanha 18.03.2012, 19:34
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahapaimen Näytä viesti
Minkähän merkkinen lukija ja minkähän merkkinen auto? Jotkut auton valmistajat kun on kierouttaan vähän vaikeuttanut noiden omien datojensa poistoa.
Se on Autelin Maxi Diag eu 702 ja auto jota pitäs näprätä on MB W202 -98
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:01 (GMT +2).