![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ihan itsekkö meinasit tuolla ruisailla?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ehkä vähän pitää itsekin testailla
Vanhempi tyttö saa tuon alle juhannuksena kun täyttää 15 v. Oli Vantaalla Suomen Polkupyörätukussa -50% skoottereista niin piti hakea yksi kappale kotiin. Siis tuolla: http://www.suomenpolkupyoratukku.fi/index.php?main_page Oli pirun halvalla skoottereita, pyöriä, varaosia, ajotarvikkeita jne. Ja väkeä oli ihan poskettomasti. Koko varaston tyhjennys vain pe-su.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#3
|
||||
|
||||
|
tiiseli mersun rakennus tarpeita
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Huskun 351G moottorisaha ku halvalla sai... Hydrauliikka letkua 0,5m missä prässipäät 1/4" suora ja kulma... Kaksois nippa... 3x 60,3 hitsikäyriä.. 3,17m 60,3x tuubiputkee...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Vikakoodinlukija ..lukee kyllä koodit mutta ei halua keskustella auton kans enää niitte poistosta...wattu!!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Minkähän merkkinen lukija ja minkähän merkkinen auto? Jotkut auton valmistajat kun on kierouttaan vähän vaikeuttanut noiden omien datojensa poistoa.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Automaattimaski, nyt on kivempi sulattaa pajero kasaan!
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Se on Autelin Maxi Diag eu 702 ja auto jota pitäs näprätä on MB W202 -98
|