|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   APUJA! mistä Patroliin hehkut?Tietääkö kukaan mistä sais -91 2.8td Gr:n hehkut, vähän ois kiire ja Jyväskylän Ad lupas toimitusajaks 3vko, Nissanin liikkeessä samat hehkut 13e kalliimmat kappaleelta =0 ..apuja?? 

__________________ Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

mites muut varaosaputkat? ei kait toi ad ainoa ole jyväskylän kokoisessa pitäjässä? Motonet? | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Oon puhelin kuumana soitellu kaikkia läpi ja sama teksti joka puodissa, pitkä toimitus tai tsiljoona hintaa..Motonet ei edes tuntenu patrolin 2,8td konetta 2,7:n tunsi..mut ei arvannu niitä tulppia ottaa..

__________________ Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Nyt sain tilaamalla tiistaiks..kaverin korjaamon piti selvittää asiaa niin löytykin toisesta Ad liikkeestä hyllystä...melekosta..

| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Jossei GR hehkuta, niin harvemmin on vika tulpissa. Yleensä hajoaa se hehkurele.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Paikansin 3 palanutta tulpaa ottamalla sillan hehkujen välistä irti ja sähköpiuha sit akun plussaan ja räpsäyttelin tulppien kannat läpi. 3 räpsähti 3 ei..valokynää ei just ollu..

|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Mistä datsun patroliin jousien/riippujen puslat. | axu87 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.11.2011 19:33 | 
| Gr:n hehkut | gde | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.07.2010 12:14 | 
| GR hehkut... | cossieboy | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.01.2009 06:34 | 
| hj-60 hehkut | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.01.2006 20:40 | |
| HJ:n hehkut | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.01.2006 22:13 | |