![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kardaanikulmat tuossa on varmaan jotain todella mielenkiintoista. Ja Tarkistele ny vielä että nuo akselit on ylipäätään kiinni eli ettei ne pääse pyörähtämään.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
akselien kulmista tulikin mieleen...
miten korkee tuo on nyt nuilla kierrejousilla verrattuna vaikka soa korotettuun? paljoko on akselista runkopalkkiin matkaa?
|
||||
|
||||
![]()
Takaa mittasin 32cm akselin ylälaidasta runkopalkin alalaitaan ja edes 35cm kun runko nousee vähän ylemmäs
|
||||
|
||||
![]()
On se hirmusen kiva, että ei ole tekemisen puutetta. Eilen levis kytkimen pääsylinteri. tai on varmaan ollu jo jonkin aikaan kun kytkin mystisesti kadottanut nesteitä vaikka työsylinterin gummit ym vaihdettu eikä oikeen vuotoakaan ole mistään löytynyt.
![]() ![]() Seuraavaksi pitä alkaa arpomaan noi taka jarrut, että mistä härvelistä ne on tohon istutettu. leimaa jäljellä rapia kuukausi alkaa jo panikkihäiriötä isekeen kun joutuu insille viemään ton toivottavasti osaa ottaa huumorilla ![]() Pitäs alkaa vähän muutenkin rappaileen vanhusta kokoon, mutta työt vei liikaa vapaa aikaa ja vaimo on sitä mieltä, että menossa oleva taloremppa on tärkeempi. asiastahan voi olla kahta mieltä ja minä olen sitä toista. ![]() Noh tärkeintähän on, että sain offipalsta tarrat liimattua taka laseihin niin kehtaa näyttää naapurillekkin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Meinaako motivaatio olla hukassa ? etkö tiedä mistä lähtisit liikkeelle ? EI HÄTÄÄ osta patrol ja tekeminen ei lopu
![]() Kello 13.30 saavun varaosaliikkeen pihaan ostan vesiletkua glemmareita ja ajattelen viellä hemmotella vanhusta uudella ilman putsarilla ![]() ![]() vesi letku puhjettuaan on kastellut laturia ja liittimiä laturilta. nyt pitäs alkaa arpomaan mikä sinne on iskenyt pääseekö jänniteensäätäjän vaihdolla vai pitääkö alkaa laittaan koko laturi atomeiksi. Jos jollain on nurkissa HALPA toimiva ja ylimääräinen niin löysit juuri ostajan.
|
||||
|
||||
![]()
palstalle ilmotus ja patrolliin löyty uus laturi tunnissa vielläpä järkihintaan nyt vaan odotellaan et posti tuo ens viikolla perille samoten on tulossa ''toivottavasti'' vähän timmimpi etukardaani ja jotain muuta piste osaa. Eilen myös vahvistui ajatus siittä että käyttö auto on hankittava et on aikaa laittaa patrol kuntoon ja vähän enemmänkin nyt illan vaimoa rukoilleena ollaan sellasta hakemas joten jospa tämä tästä taas
|
||||
|
||||
![]()
Just sain uuden laturin pellin alle, mutta ei lataa. eli missä vois olla vika lautri pitäis olla ehyt ja viasta päätellen niin oli edellinenkin. onko näissä joku ulkoinen jännitteen säätäjä jossain tai rele tahi joku sulake laturille joka ois voinu oikkarista kyrvähtää ? Kiitosta jo etukäteen
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |