Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.03.2012, 20:02
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

Onpas menny pitkä aika viimme päivityksestä. Tätä on kyllä vähä joka ilta tehty mutta kuvat jääny ottamatta. No nyt muutama kuvis:

Mistä sen voi tietää kuinka paljon perä laskee kun tulee kori,tankki ja akut painoks?



Tarttis nää kumit jotenki asemoida sillain että ne toimis lisäjousina kun noi lehdet on aikas huonot. Nyt vaan mietityttää kestäiskö noi tollasella kiinnikkeellä kuinka. Volvo miehet kait ajalee koko ajan noita kummeja päin.



Käsijarru viritys on paikoillaan,panssariin tehty lippaa taakse, kaiken maailman raction baarin palkkeja muljailtu ja vahvisteltu.



Hain sovitukseen tälläiset amerikan iskarit, hiukan pidemmät ja sisällä on enemmän tavaraa kun noissa lyttyyn ajetuissa sacheissa.



Rungon sudin pohjamaaliin.



Nyt odotellaan jarrupaine säätöventtiiliä että voi tehä uudet putket. Sitten ehkä koria vai puljaisko jotain vinssiä tohon jakiksen lähelle, sellane keski/maha vinssi.

Pitäisköhän olla sähköllä vai kartaanilla?

__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.03.2012, 20:29
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 1.245
Perusasetus

mistäs hommasit tollaset ranchot
mitä kustanti
us-partssilta kyselin mut olis tavinnu tietää auton merkki malli ja valmistus päivämäärä
eivät osannet kattoa pituuksien perusteella ja muutenki tuntus asiakas palvelu olevan aika perseestä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.03.2012, 20:50
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

Kaverilta hommasin sovitukseen, nämähän on käytetyt iskarit tai no sisään ajetut kun 1000km olleet susukin alla

Osku vois kertoa mistä se noi hommas?

Varastin tuolta oskun myynti topicista kuvan mistä näkee mallin
__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.03.2012, 22:35
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Jostain ulkomailtahan noi tuli en vain muista enään että mistä.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.03.2012, 20:49
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

Eteenpäin?


Pikkuisin askelin etenee. Kuvia viimme turailuista.



On sudittu vasara maalia päälle että voi raapia sen poijes kun hitsaa loput osat kiinni Taitaa olla aivan riittävän pitkät iskarit tähän jousto hirviöön.



Reikää vähä täytyy lattiaan tehdä.



Iskarin kiinnikkeet.



Toivottavasti ne pysyy kiinni, no luulis kai

Pohjaus/korotus kumit löysi paikkansa, ne tulee tohon rungon alle eikä kylkeen niinkun ensin niitä pyörittelin.
__________________
PäHäMa
MMC
Slck

Viimeksi muokannut _kekkula_ : 20.03.2012 20:51 Perustelu: oikein kirjoitus
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2012, 21:01
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Näyttäis selvästi iskarit hakevan paikkansa hyvä hyvä saa nekin hyöty käyttöön..

Laitatko sen kummin sillain kun ehdottelin et runkosta läpi kiinni vai?
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.03.2012, 08:30
maukka79 maukka79 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.04.11
Sijainti: savonlinna
Viestit: 29
Perusasetus

paljos on noitten iskarien kokopituus?? entäs lyhimmillään?? jos vaan viitit mitata.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.03.2012, 13:58
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

Ulkomuistista heittäisin että 70 ja 27cm mutta googleen rs 99227 ni löytyy iha oikeet mitat.
__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HaMaas Hilux azizp Maasturiprojektit 35 15.07.2010 16:55
HJ-60 projektia jampeli Maasturiprojektit 66 21.09.2009 14:32
RJ-70 projektia jampeli Maasturiprojektit 30 14.11.2007 20:07
Rakkaalla lapsella monta nimeä(kö)? HEKULIINI Chit-Chat 11 02.03.2005 15:29


Sivu luotu: 03:04 (GMT +2).