Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #37  
Vanha 14.03.2012, 19:21
Jugga Jugga ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Vesilahti (Rämsöö), Finland.
Viestit: 321
Perusasetus

kaipa se riittävä reikäisyys ja ympäri hitsaamattomuus myös takaa että runko kiertyy tarpeen vaatiessa. Voi käydä aika jäykäksi jos hitsaa kaikki saumat ympäri ja kaikki reiät umpeen.

Koittakaapas laittaa "umpi" palkki vuodeksi pihalle, niin se on vettä puolillaan kondenssin vaikutuksesta. Mitä reikäsempi sen parempi. Suora latta maalattuna ei juurikaan ruostu kun tuulettuu joka puolelta. Jossain volkkareissa helmoja suojattiin tehtaalla pumppaamalla ne öljyä täyteen ja sitten tyhjäämällä. Tuo vois olla hyvä tapa rungollekin. Reiät kummitulpilla umpeen, öljymassa seos kuumana sisään. antaa olla tovinja sitten pois.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaukset Pafo Tekniikka & Jutustelu 15 12.08.2015 10:06
rungon maalaus jami63 Tekniikka & Jutustelu 16 26.09.2008 17:16
rungon lyhentäminen MiKo Tekniikka & Jutustelu 3 10.04.2007 21:09
HJ:n rungon hitsaus _JJ Tekniikka & Jutustelu 8 30.07.2006 19:42
Rungon maalausta. dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 2 23.07.2006 10:46


Sivu luotu: 14:18 (GMT +2).