![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mitäs haudankaivajalle kuuluu?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Aika hiljasta on ollut...
![]() Tuossa hetki sitten kyllä mietin, että pitäisiköhän huomenna jotain tällekin tehdä vapaapäivän kunniaksi, samalla kun tummennan Jimnyn ikkunat. Etuohjauslaitteisto olisi enään akselin pään pikku muutoksia vaille valmiina koekäytettäväksi, mutta akselin irroittaminen, purkaminen ja hitsaaminen on vaan niin masentavan työlästä. Olkoonkin että on näinkin pikkuinen vekotin. ![]() Kuskin penkki tuli myös taannoin jenkeistä, mutta senkin asennus on vielä koemallailuja lukuunottamatta hyvinkin vaiheessa. Sorvarikin on myös puhuttu ympäri duunaamaan tukivarsia sun muita pikku sorvauksia sitten kun niiden aika koittaa ![]() Että kyllähän tämä vekotin paljonkin tuolla takaraivossa koko ajan muhii, ja myös 1:24 skaalan Diggeri vielä tämän lisäksi...
__________________
-Pauli- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
No niin, piiiiiitkän hiljaiselon jälkeen on otettu merkittävän suuri harppaus eteenpäin tämän leikkiauton kanssa!
![]() Tämä ei ole vielä varsinainen päivitys tähän asiaan, mutta pieni teaseri kuitenkin, joka saa jatkoa tässä hiukan myöhemmin. EHKÄ jo tämän päivän aikana.. ![]() Tämmöisiä palikoita on tullut veisteltyä pitkällisen pään sisäisen suunnittelutyön tuloksena, sekä akselikin on saanut hiukan päivitystä osakseen. Mitähän nuo mahtavat oikein olla? ![]()
__________________
-Pauli- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Hö, kukaan ei edes yrittänyt arvailla että mikä on homman nimi!
![]() No, nyt selvennetään hiukan... Ensimmäinen palikka ruuvataan ohjausservon alle tähän malliin. Jonka jälkeen servoon kiinnitetään servosaveri kuorutettuna osalla numero kaksi, johon on myös tuo kolmas ja pienin osa yhdistetty. Alkaako selviämään? ![]() Sitten asennetaan pari tuommoista mustaa juttua... ...ja työnnetään niiden läpi vaijerit. Ja tässä vielä kuva vaijerin toisesta päästä. Tässä vaiheessa varmaan moni siellä jo vähän saattaa päätä pyöritellä, että ei tuo systeemi voi toimia, joten kuvasin vielä ensimmäisestä testistä pikku videonkin! ![]() Kaipaa vielä vähän hienosäätöjä ja testailua, mutta eiköhän se siitä! ![]() Radion patterit päättivät loppua juuri kun alotin kuvaamaan, joten siitä tuo piipitys.
__________________
-Pauli- |
|
#5
|
|||
|
|||
|
On muuten todella nerokas systeemi
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kiitos!
![]() On sitä kyllä tullut pähkäiltyä ja suunniteltuakin pitkään ja hartaasti!
__________________
-Pauli- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Otin vähän paremman kuvan vekottimen nykykuosista ulkosalla!
![]()
__________________
-Pauli- |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Onks tää mekaaninen orpitooli?!
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Nyt on vissiin taas virtaa rakentaa tätä vehjettä, kun jälleen pukkaa päivitystä!
![]() Kallistuksen vakaajien varsien hahmottelua pahvista. Sitten Makitan CNC-rälläkkä tulille ja alumiinin palat muuttuvat tämmöisiksi... Ja tämmöisiksi. Palikka paikoillaan. Ja etupäähän myös. Hiukan kokonaiskuvaa. Saattaa olla että vähän sipaisen noita etummaisia vielä sirommiksi, kun hiukan näyttävät turhan tukevilta verrattuna takasiin... Saa nähdä mitä alkaa seuraavaksi puuhaamaan, kun on taas vauhtiin päässyt!
__________________
-Pauli- |
![]() |
| Luokat |
| 1:8, grave digger, monster truck, monsteri, rc |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| I Spit on Your Grave (2010) [elokuva] | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 11.03.2011 11:12 |
| Mud Digger | Repro | Maasturiprojektit | 31 | 12.01.2011 22:26 |
| Brave digger | panzer | Maasturiprojektit | 23 | 24.02.2010 21:54 |