Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2012, 20:14
Tomppa82:n Avatar
Tomppa82 Tomppa82 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.05
Sijainti: Kajaani, Finland.
Viestit: 418
Perusasetus

Mitäs haudankaivajalle kuuluu?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.03.2012, 20:29
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Aika hiljasta on ollut...

Tuossa hetki sitten kyllä mietin, että pitäisiköhän huomenna jotain tällekin tehdä vapaapäivän kunniaksi, samalla kun tummennan Jimnyn ikkunat.

Etuohjauslaitteisto olisi enään akselin pään pikku muutoksia vaille valmiina koekäytettäväksi, mutta akselin irroittaminen, purkaminen ja hitsaaminen on vaan niin masentavan työlästä. Olkoonkin että on näinkin pikkuinen vekotin.

Kuskin penkki tuli myös taannoin jenkeistä, mutta senkin asennus on vielä koemallailuja lukuunottamatta hyvinkin vaiheessa.

Sorvarikin on myös puhuttu ympäri duunaamaan tukivarsia sun muita pikku sorvauksia sitten kun niiden aika koittaa

Että kyllähän tämä vekotin paljonkin tuolla takaraivossa koko ajan muhii, ja myös 1:24 skaalan Diggeri vielä tämän lisäksi...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.04.2012, 16:23
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

No niin, piiiiiitkän hiljaiselon jälkeen on otettu merkittävän suuri harppaus eteenpäin tämän leikkiauton kanssa!

Tämä ei ole vielä varsinainen päivitys tähän asiaan, mutta pieni teaseri kuitenkin, joka saa jatkoa tässä hiukan myöhemmin. EHKÄ jo tämän päivän aikana..

Tämmöisiä palikoita on tullut veisteltyä pitkällisen pään sisäisen suunnittelutyön tuloksena, sekä akselikin on saanut hiukan päivitystä osakseen. Mitähän nuo mahtavat oikein olla?
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.04.2012, 08:54
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Hö, kukaan ei edes yrittänyt arvailla että mikä on homman nimi!

No, nyt selvennetään hiukan...

Ensimmäinen palikka ruuvataan ohjausservon alle tähän malliin.


Jonka jälkeen servoon kiinnitetään servosaveri kuorutettuna osalla numero kaksi, johon on myös tuo kolmas ja pienin osa yhdistetty. Alkaako selviämään?


Sitten asennetaan pari tuommoista mustaa juttua...


...ja työnnetään niiden läpi vaijerit.


Ja tässä vielä kuva vaijerin toisesta päästä.


Tässä vaiheessa varmaan moni siellä jo vähän saattaa päätä pyöritellä, että ei tuo systeemi voi toimia, joten kuvasin vielä ensimmäisestä testistä pikku videonkin!

Kaipaa vielä vähän hienosäätöjä ja testailua, mutta eiköhän se siitä!
Radion patterit päättivät loppua juuri kun alotin kuvaamaan, joten siitä tuo piipitys.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.04.2012, 10:27
Hellraiser Hellraiser ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.02.12
Sijainti: Tampere
Viestit: 1
Perusasetus

On muuten todella nerokas systeemi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.04.2012, 10:36
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellraiser Näytä viesti
On muuten todella nerokas systeemi
Kiitos!

On sitä kyllä tullut pähkäiltyä ja suunniteltuakin pitkään ja hartaasti!
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.05.2012, 11:11
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Otin vähän paremman kuvan vekottimen nykykuosista ulkosalla!
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.05.2012, 15:07
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellraiser Näytä viesti
On muuten todella nerokas systeemi
Onks tää mekaaninen orpitooli?!
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.05.2012, 21:17
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Nyt on vissiin taas virtaa rakentaa tätä vehjettä, kun jälleen pukkaa päivitystä!

Kallistuksen vakaajien varsien hahmottelua pahvista.


Sitten Makitan CNC-rälläkkä tulille ja alumiinin palat muuttuvat tämmöisiksi...


Ja tämmöisiksi.


Palikka paikoillaan.


Ja etupäähän myös.


Hiukan kokonaiskuvaa. Saattaa olla että vähän sipaisen noita etummaisia vielä sirommiksi, kun hiukan näyttävät turhan tukevilta verrattuna takasiin...


Saa nähdä mitä alkaa seuraavaksi puuhaamaan, kun on taas vauhtiin päässyt!
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
1:8, grave digger, monster truck, monsteri, rc


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
I Spit on Your Grave (2010) [elokuva] Rekisteröimätön Chit-Chat 2 11.03.2011 11:12
Mud Digger Repro Maasturiprojektit 31 12.01.2011 22:26
Brave digger panzer Maasturiprojektit 23 24.02.2010 21:54


Sivu luotu: 14:15 (GMT +2).