![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Suuret suunnitelmat. VOL 1.1 Tontilta löytyisi ns "käsivarastosta" HJ 61 lukkoakselit ja niihin sopivat TSL 36" 13 /16 nuilla akseleilla ei varmaankaan tarvitsisi enään kauheasti murehtia murroksia maastoajossa, SUZUKIn alla. Toki painavat ovat, ja ei leimattavissa tieliikenteeseen, mutta jos offroad use only? käyttöön laittaisi ne alle aina tarpeen mukaan. vrt ratasäädöt turboautoissa. 36 taitaa olla liian jytäkät susukin alle, tai suskan murroksille? Välitysten korjaamistakin mietein, hjssahan on 3.77 perät, paljonko lie suikassa? Tuplapäälaatikollahan se välitys probleema korjaantuisi kerrasta. mikähän on suskan pulttijako? jos katselis 16" vanteita tuohon. (missä muissa samaa jakoa?) Kaaretkin kait pitäisi tehdä, jotta jos joskus innostuu suunnistuskisan ajaan, niin saa kaikkia rasreja yrittää? Valaistus on tarkoitus toteuttaa nuilla KMAPin Led valoilla. pitää vielä joku ilta kokeilla oikeen pimeässä että miten niillä oikeasti näkee (täällä taajamassa ei oo niin pimeetä?) Moottoripuolelle on mielessä ollut erivaihtoehtoja, todennäköisesti ajetaan tuolla, mutta käykö vaneten diiselipata tohon A-moottorin laatikkoon suoraan? Tietysti nyt voisi kokeilla ruiskua suorasyttyä yms tekniikkaa pienessä ja näppärässä aihiossa. toki pienemmällä vaivalla menee diisseli reikään?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
5x5.5. Sama jako muissakin suzukeissa, sekä lada nivassa ja uazeissa. Tosin nivan vanteissa taisi olla liian pieni keskireikä... Vitaran vanteita taitaa löytyä 16 tuumaisena ainakin.
__________________
-Pauli- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, nyt pitäs olla tehostinpakettikin matkalla tännepäin. tulee A-omegan roippeet.
takakotelot on hitsuuteltu, ja kuskin puolikin jo edestä. Jos tänään kerkeäisi laittamaan vänkärinpuolen, ja sitten pohjaväriä ruiskuttelemaan koteloihin ja hitsisaumoihin. Nyt vähän mietinnässä että mitä sinne laittas. jotain jytäköitä teollisuusmaalejakin olisi varmaan käsivarastossa, mutta ovat aika paksuja, joten olisiko joku notkeampi pohjana parempi. ihan pellikattomaali ja kylmäsinkkais nuo hitsisaumatkin vielä? pellikattomaalin päälle sitten joku väri vielä? se olisi ainakin suunniteltu pysymään sinkatullapinnalla. sähköjäkin tuli ihmeteltyä jo sen verran että tulee kytkin paneeli tohon keskelle kojetaulua, josta niitä yltää tarpeenmukaan kuski ja appari käyttämään. kytkimiä: valot: etteen, taakse, sisä etu ja takavinssin ohjausjännite ja +2xeteen-taakse kelaus (takavinssiä ei ole vielä...) ohjausjännitteen kytkemällä tarkoitus että vinssille syttyy apuvalo jonka avuilla vinssiä turvallinen käyttää. puhallin nopeus flektin pakkoajokytkin Muuta? ainakin sellainen volttimittari pitää siihen upottaa. Akunpaikkaa tuossa olen kuutioinuit. taka lattiaan se olisi hyvä upottaa, mutta vie sitten tilaa mahdolliselta takavinssiltä, ja miten bensatankin muutokset tulisi ottaa huomioon? Nykyinen tankki vaikuttaa laholta/lasikuitukitillä korjatulta, joten sitä en laittane enään takasin. mietein että jos ei laittaisi taka paneeleita paikalleen, ja hakisi akkukotelon jolle tekisi telineen sisäsuojan päälle, niin saisi vähän hyötykäyttöön niitäkin tiloja. Takapenkki säilytetään! Ulkopuoliset kaaret pitänee tehdä jo ajotyylistä johtuen, säästää ovien oikaisuissa. Ilmeisesti 413 jakis on parempi välitysten muutos kohde, siihen saa hitaammat välitykset? paljonko lie kokonaisvälitys vakiona (nyt toki toi datsunin laatikko jonka välityksestä ei tietoa.) kun jos laittaa ne 36" alle ja ne toyon akselit, niin sais kuitenkin olla se kokonaisvälitys mielellään siellä sadan yläpuolella. sais sitten tyttötkin opetella ajamaan rauhassa, kun ei auto ryntäile. Toki yksi vaihtoehto olisi ljn tai hilun akselit jotka kait olisi leimattavissakin tähän. niihin pitäsi vain sitten ostaa lukot yms hankintaa. toki jos ajas 31" tjsp. ja laittas vaan lockraitin niin olis halvinratkaisu, mutta kait se jakis pitäs silti välittää Toi jako on siis sama kuin 6 pulttinen japsi mutta viidellä? eli tohon 6pulttivanteeseen saa helpohkosti porattua tuonkin jaon? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tätä kannattaa miettiä tarkasti. Suikan "takaluukku" on pieni ilman takapenkkiäkin. Penkin kanssa mukaan mahtuu luottokortti ja varabokserit
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä kontti on pieni. mutta harrastamisen jatkuvuuden kannalta on hyvä että saa pikkuapparin istutettua jotenkin makkaranpaistoretkillä kyytiin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Toki näinkin. Ite heivasin sen penkin heti lepikkoon, ei oikein edes muista millanen se oli. Eikös sen saanut jotenkin "kaadettua" kasaan, jos tarvii enempi tavaratilaa.
__________________
Tumpula Racing Team |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Samaraissahan takajakkara on kaksiosainen niin ei tarvii molempia penkkejä pistää.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Mätäpaise" Sj410 | Suikkajäbä | Maasturiprojektit | 108 | 21.02.2014 10:26 |
Myyty enska vanteet 21" ja 17" (Suzuki DR650) | Jeep-Ukko | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 19.01.2012 21:16 |
'82 Suzuki SJ410/SJ419TD "Zombie Hunter" | DarkestMessiah | Maasturiprojektit | 38 | 28.07.2011 07:20 |
Myyty Suzuki SJ410 1983 "rusina" HUUTOKAUPPA | sam71 | O/M/V Ajoneuvot | 23 | 11.07.2011 13:48 |
Ostetaan susuki sj410 "sopiva" kone | xsami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.07.2010 16:39 |