Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.03.2012, 06:26
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.051
Perusasetus

ei oo omissa bead lock vanteissakaan ollu mitään liimoja (tsl,bogger,irok)
ihan jo siitäkin syystä että jos/kun renkaan laittaa jollekin toiselle vanteelle niin hirvee putsaustyö jos käytetty "liima" puree kunnolla

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.03.2012, 07:13
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.541
Perusasetus

Pulttien kireyteen pitäis riittää sellanen nätti rannemomentti. Ite kiristelly sellasella pienellä T-avaimella ja ei oo vuotanu. Tai jos vuotaa niin pultit onki ollu vähä löysässä ja pikkunen kiriminen taas hoitanu tiiviiksi. Ne pultit siis meinaa löystyä alkuun kun kumi pikkasen litistyy vähitellen. Sit kun niitä aikansa kiristelee niin se kiristelyn tarve vähenee. Ja sit kun niitä ei oo aikoihin tarkastanut niin yhtäkkiä ne onkin löysällä. Eli säännöllinen tarkastus tarpeen mukaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Land Cruiser KJ90 T-Belt valon nollaus Mojoman Tekniikka & Jutustelu 6 09.08.2012 20:11
Suzuki Jimny Quick Lock / Lock right 1510 poskiratas ongelma Smäkä Tekniikka & Jutustelu 0 29.09.2011 23:17
T-BELT valo Hilux joa Tekniikka & Jutustelu 5 23.11.2008 16:08
M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin Rassi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 19 14.06.2006 11:46


Sivu luotu: 14:28 (GMT +2).